💕 تولدت مبارک، فاطمه نازنینم 💕
تولد توعه...
روزی که خدا تصمیم گرفت یکی از قشنگترین لبخندهاشو به دنیا هدیه بده.
روزی که تو چشم باز کردی و بیخبر از همه، شدی نوری تو دل خیلیها...
از جمله دل من.
فاطمهی قشنگم، نمیدونی چقدر خوشحالم که توی این دنیای بزرگ، جایی، یه نقطهای، سرنوشت ما رو به هم وصل کرد.
با یه جمله ساده شروع شد، یه پیام کوچیک... اما شد پنجرهای به سمت آشنایی با یه روح لطیف، با دختری که قلبش از جنس مهربونیه.
تو فقط یه دوست نیستی، تویی که وقتی نیستی، جاش خالیه؛
تویی که با بودنت، حتی از پشت صفحهها، میتونی حال دلمو بهتر کنی؛
تویی که بودن باهات، حتی توی مجازی، واقعیتر از خیلی رابطههای حضوریه.
فاطمهی نازنینم، تولدت مبارک 🌸
امیدوارم این سال برات پر باشه از تجربههای قشنگ،
از روزایی که شبشون با لبخند تموم میشه،
از آدمایی که قدر مهربونیتو بدونن،
از آرزوهایی که با چشمات واقعی میشن.
من از دور، اما با تمام قلبم، تولدت رو جشن میگیرم.
یه دل دارم که با بودنت آرومه...
و یه لبخند، که هر وقت اسمت میاد، ناخودآگاه میاد رو لبم.
دوستت دارم، بیبهونه، بیمرز...
و همیشه کنارت هستم، حتی وقتی دورم.
تولدت مبارک بَبَعیه من... 🎈💖🌷
حتی اگر روزی این جوانی را به من بازگردانند نمیدانم چگونه باید به آن نگاه کنم ! ورقش خواهم زد اما آن را نخواهم خواند ، من هرگز برای گذشته دلتنگ نخواهم شد ، بد بود و مدام بدتر شد .
یه دیالوگ خیلی خوب تو فیلمHyouka بود که میگفت :
تو اسممو میدونی نه داستانمو
تو لبخندمو میبینی نه دردادمو
تو متوجه چیزایی که رها میکنم میشی، نه زخمام
میتونی حرفامو بخونی ، نه ذهنمو
پس راجبم نه نظر بده و نه قضاوتم کن چون تو فقط قسمتی از من رو میبینی که خودم خواستم نشونت بدم.
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باعث نشید افرادی که تو زندگیتونن همچین حسی رو پیدا کنن . . .