هدایت شده از فور عزلل و رگبار 𝘽𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙘𝙖𝙡𝙡 𝙨𝙖𝙪𝙡
همسایه ها همگی عزل کنید میخوام از ایتا برم، چنلو دیل نمیزنم چون که دوست دارم ادیتاش بمونه ولی از این به بعد فعالیتی اینجا ندارم، خیلی ممنون از همسایه های گلم و ممبرای عزیزم که تو این چند مدت کنارم بودین .
فدای تک تکتون🫂✨
https://t.me/sual8
دیلی تلگرامم 👆
https://eitaa.com/joinchat/2023556638C3433cd9be7
دیلی ایتام👆
اگه خواستین همراهم بمونین بیاین اینجاها🫂
فور حساب نشه
پرستـیدَنی تَرین مح̾توای ِپینترست قطـعا بکـگرانـده که بَرات آوردیمش داخـِل ایـتا 💆🏻♀🗼𓏺 ๋࣭𓍢
و تا ابد 𝙵e𝚟o𝚛i𝚝𝚎 م بکـگرانـدای لیلــیوم داخل این چنله : >> 🧙♀️🌱 𝇁𝇃𝇂
< 𝙻𝚒𝙻𝚒𝚞𝚖 𝙿𝚕𝚊𝚌𝚎 > 🪷 < 𝙻𝚒𝙻𝚒𝚞𝚖 𝙿𝚕𝚊𝚌𝚎 >
مَـنبع بَـکگرانـدای پیـنترستـی ⭐
هدایت شده از - 𝗓𝖺𝗋ı𝗍𝗒
🤍 : همسایه برای چنل 6000 میشی بیا پیوی آمارت هرچی باشه اوکیه .
@han1ta
تگ –
https://eitaa.com/joinchat/3156345601Cfd925bf86a
هدایت شده از - 𝗓𝖺𝗋ı𝗍𝗒
🤍 : همسایه برای چنل 6000 میشی بیا پیوی آمارت هرچی باشه اوکیه .
@han1ta
تگ –
https://eitaa.com/joinchat/3156345601Cfd925bf86a
هدایت شده از - 𝗓𝖺𝗋ı𝗍𝗒
🤍 : همسایه برای چنل 6000 میشی بیا پیوی آمارت هرچی باشه اوکیه .
@han1ta
تگ –
https://eitaa.com/joinchat/3156345601Cfd925bf86a