eitaa logo
🇮🇷کانال کمیل 🇮🇷
401 دنبال‌کننده
26.5هزار عکس
14.2هزار ویدیو
69 فایل
کانالی برای ارائه مطالب متنوع سیاسی،اجتماعی ، مذهبی، ادبی و طنز..... کپی از مطالب کانال آزاد است https://eitaa.com/joinchat/1446576180C08cc5661cc لینک کانال کمیل👆 آیدی:👈 Canele_komeil@ ارتباط با ادمین: @n_bande
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ رهبر انقلاب: امام در اواخر عمرشان تصریح کردند که به آن رئیس‌جمهورِ اوّل رأی نداده بودند. میگفتند رأی داده، [ولی] امام تصریح کردند که من به فلان کس رأی ندادم؛ امّا همان رئیس‌جمهوری که خود امام او را قبول نداشت و [به او] رأی نداده بود، تنفیذ کرد؛ چرا؟ چون مردم رأی داده بودند. (به مناسبت ساروز عزل بنی‌صدر) 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️نگرانیِ عمیق براندازان از ارتباط نزدیک غربی‌ها با ایران!! آیا سرنوشتی شبیه آن چیزی که برای منافقین در آلبانی اتفاق افتاد در انتظار مخالفان ایران است؟ 🇮🇷
⭕️تولید ایران در ۶ ماه اخیر ۳۵۰ هزار بشکه در روز افزایش یافت 🔹آژانس بین‌المللی انرژی با اذعان به رنگ باختن تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران نوشت: به رغم تحریم‌های سخت مالی، تولید روزانه نفت ایران در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۳۰ هزار بشکه و از ابتدای سال جاری میلادی ۳۵۰ هزار بشکه افزایش داشته است. 🔹هم اکنون تولید نفت این ۲.۹ میلیون بشکه در روز هست که پس از فروش پول آن وصول می شود .
⭕️ روایت سردار حاجی‌زاده از تفاوت رزمایش‌ها و آزمایش‌های موشکی در دولت سیزدهم و دیگر دولت‌ها : 🔹در این دولت شاهدیم که همزمان چند برنامه در حوزه از جمله روابط با کشورهای همسایه و مباحث مرتبط با آژانس هسته‌ای و حوزه‌های دیگر در دست اقدام است، اما رئیس‌جمهور شخصاً برای رونمایی از موشک «فتاح» حضور پیدا کرد. 🔹در گذشته اینطور نبود و در آزمایش‌های موشکی و رزمایش باید تحمل اعتراضات آقایان را می‌کردیم 🔹خارجی‌ها زمانی که اعتراض از داخل را می‌دیدند آنها هم به آزمایش‌های ما اعتراض می‌کردند ولی امروز چنین مواردی مشاهده نمی‌کنیم.
♨️«حیاتنا الحسین» شعار ۱۴۰۲ شد کمیته فرهنگی- آموزشی ستاداربعین: 🔹لازم است به عنوان پیش‌نیاز اصلی و مهم در مراسم پیاده روی اربعین، سلوک و سیره و راه و آرمان امام حسین (علیه‌السلام)، عقلانی، درست و شایسته تبیین و ترویج شود تا سراج روشن این حرکت و راه،امید آفرین باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️تصاویری از محل انفجار مهیب تل‌آویو 🔹گزارش جدید رسانه‌های عبری از انفجار هرتزلیا: انفجار بزرگ روز گذشته هرتزلیا در یک انبار قدیمی زیرزمینی رخ داده، و این انبار دارای ۳ تن مواد منفجره بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیاید پایین؛ سرمون درد گرفت 🔹وحید بهشتی، همون جوجه‌اپوزیسیونی که چند هفته مقابل وزارت خارجه بریتانیا اعتصاب غذا کرد ولی هر روز تُپُل‌تر میشد، چندین ویدئو از چندین زاویه مختلف از این ‌‌تجمع باشکوه‌ گذاشته و نوشته: «ما مردم به دنبال موج و جریان نمی‌رویم، موج و جریان را میسازیم ...» 🔹چند بار شمردم کلا ١٣ نفر بودن، خیابونم تا چشم کار می‌کنه آسفالته، چهارتا چادر مسافرتی و بنر و میز صندلی هم گذاشتن کادر لخت نمونه، خودشون هم طوری وایسادن که زیاد دیده بشن. به نظر میرسه چندتاشون هم خارجی باشن. انگار بوق‌زنشونم دیگه نمیاد، طبلیِ بیچاره باید همزمان کار اونم گردن بگیره.. 🔹با همه این وضعیت اسفناک جالبه که راوی نوشته: «تنها راه باقی مانده خیابان است» 🔹بله خیابان در تسخیر شماست اما دیگه نه برای خرابکاری و جریانهای ضد ایرانی. با پتانسیل الانتون بیشتر میتونید از خلوتی کوچه استفاده کنید و دو تا تیم بشید و گل کوچیک بازی کنید.
♨️طائب: آمریکایی‌ها پیام دادند که دنبال براندازی نیستند 🔹مشاور عالی فرمانده سپاه: دشمنان در جنگ ترکیبی که پارسال علیه کشور ما راه انداختند قصد داشتند تا ایران را بر سر دوراهی روند انقلابی یا انزوا قرار دهند اما ثبات انقلاب را دیدند. آمریکا از طریق عراق، قطر و عمان پیام داد که دنبال براندازی نیستیم و بیایید مذاکره کنیم و به تفاهم برسیم. 🇮🇷
♨️ملت شریف ایران!! یادتان هست که در دولت غربگداها، صف مرغ کلیومتری داشتیم؟ یادتان هست که روزی ۷۰۰ نفر فوتی کرونا داشتیم؟ یادتان هست که حتی فکر دریافت واکسن هم به مخیله‌مان خطور نمیکرد، چون دولت گفته بود بدون FATF کسی به ما واکسن نمیفروشد؟؟؟ یادتان هست که در هوای داغ تابستان مکررا قطعی برق داشتیم.؟ یادتان هست که یک قطره نفت هم نمیتوانستیم بفروشیم و وزیر خارجه‌مان چطور در اروپا تحقیر میشد؟؟؟ یادتان هست که حتی کشورهای زیرپونزی نقشه هم به ما دهن‌کجی میکردند؟ یادتان هست که اشرافیگری دولتمردان، چطور دل ملت را میسوزاند؟؟ خوبه که یادتان هست‼️‼️‼️ سعی کنید هیچ‌وقت یادتان نرود⛔️ "بنده خدا"
♨️‏پس از ضبط تجهیزات الکترونیک منافقین توسط پلیس آلبانی،میزان نظرات زیر پست‌های اینستاگرامی بی‌بی‌سی ۳۱٪ و اینترنشنال ۴۳٪ کاهش یافته است.دو کلیدواژه زن، زندگی آزادی و مهسا امینی در توییتر فارسی دیگر در بخش برچسب‌های داغ این شبکه قرار ندارد.❌👌🏻😎 👤عبدالله گنجی
♨️میگن ظریف با دیدن این عکس، اشک توی چشماش حلقه زده و یاد اون زمانی افتاده که غربی‌ها به هواپیماش بنزین نمیدادن که سوار شه برگرده ایران....🥺 بعدش یهو یادش اومده خودش یه زمانی در مقابل شیوخ عرب زانو زده بود و التماس میکرد؛ دیگه بغضش ترکیده!!😭 "بنده خدا"
♨️به عدالتخواران بگویید فحشها و تهمت‌ها و جملات سخیف خودشان را آماده کنند برای حمله به اسماعیل هنیه‌!!! تمجید از قالیباف، از دیدگاه عدالتخوارانِ ، جُرم کمی نیست؛ و باید تمجید‌کننده را با زبان و قلم خود، نابود کنند!! "بنده خدا"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بهادری: تورم بی‌سابقه در دهه ۹۰ نتیجه سازش بود سخنگوی دولت: 🔹زمانی ما در این کشور، بجای اتکا به مردم و ایمان به هدف، مسیر و خدای خودمان، تلاش کردیم از مسیرهای دیگری به اهداف‌مان برسیم. 🔹ثمره این نگاه در یک دهه گذشته در سیاست خارجی و در عرصه اقتصاد کاملا مشخص است. ما در دهه شصت می‌جنگیدیم و تورم ۱۸ درصدی داشتیم. در دهه ۹۰ سازش کردیم و تورم ۲۵.۲ درصدی را تجربه کردیم. این نمود همان سخن رهبری است که فرمودند «هزینه سازش بیش از هزینه مقاومت است»
اخبار ضدونقیض درباره موشک باران مواضع واگنر 🔹فرمانده نیروهای شرکت خصوصی امنیتی موسوم به «واگنر»، ارتش روسیه را متهم کرد که پادگان‌های واگنر را در اوکراین با موشک هدف قرار داده است. 🔹فرمانده واگنر تهدید کرده است که پس از حملات ارتش روسیه به مواضع نیروهایش انتقام بگیرد. 🔹این در حالی است که وزارت دفاع روسیه تاکید کرده که ادعای موشک باران نیروهای واگنر از سوی ارتش روسیه صحت ندارد و بر خلاف واقع و یک اقدام تحریک‌آمیز رسانه‌ای است. 🔹فرمانده واگنر، شویگو وزیردفاع روسیه را متهم کرد که دستور موشک باران نیروهای این شرکت خصوصی را صادر کرده است.
بیانیه‌ای جدید منتسب به گروه واگنر 🔹بیانیه‌ جدیدی منتسب به رئیس گروه واگنر در فضای مجازی در حال دست‌به‌دست‌شدن است که او از مردم خواسته به خیابان‌ها بیایند. 🔹همچنین ادعا شده پریگوژین گفته که شویگو در میدان سرخ به دار آویخته خواهد شد و کنار لنین دفن خواهد شد.
♨️یک خبر بسیار مهم و خوشایند!!👌🏻😊 "بنده خدا"
♨️ ایران به تمامی فن آوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده است 🇮🇷
♨️عربستان از ورود ۲ دیپلمات‌ صهیونیست به کنفرانس «اکسپو۲۰۳۰» جلوگیری کرد 😆 رسانه صهیونیست والا نوشت: یک اتفاق شرم‌آور دیپلماتیک برای ۲ دیپلمات اسرائیلی رخ داد که به دلیل حضور شاهزاده محمد بن سلمان از ورود آنها به کنفرانس «اکسپو ۲۰۳۰» ممانعت به عمل آمد و در آخرین لحظه متوجه شدند نامشان از لیست دعوت شدگان حذف شده است. 🇮🇷
♨️فرمانده نیروی دریایی سپاه: هر کشتی هنگام عبور از تنگۀ هرمز باید با زبان فارسی خود را به ما معرفی کند وگرنه به سراغش می‌رویم😎✌️🏻
♨️گوش به حرف کسانی که دستگاه های امینتی ما را در لباس انقلابی ، زیر سوال می برند، ندهید!❌ ✍🏻در کار برخی کانالها و افراد به ظاهر انقلابی دقیق شوید؛ چه کسانی در حال تضعیف نیروهای امنیتی هستند؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ وضعیت آماده‌باش در مسکو/ تشدید تدابیر امنیتی در اماکن مهم 🔸️رسانه‌های نزدیک به دولت در تأیید کرده‌اند که پس از تهدیدهای فرمانده گروه واگنر شهر مسکو در وضعیت آماده‌باش قرار گرفته و تدابیر امنیتی پیرامون اماکن مهم در این شهر افزایش یافته است.
⭕ دفتر دادستان کل روسیه تعقیب قضائی پریگوژین را تأیید کرد 🔸️بیانیه دفتر دادستان کل روسیه: 🔹روز ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۳ اداره تحقیقات FSB  یک شکایت کیفری علیه پریگوژین ذیل بند ۲۷۹ قانون مجازات فدراسیون روسیه به دلیل سازمان‌دهی شورش مسلحانه تنظیم کرد. 🔹اقدامات او تحت ارزیابی‌های مناسب قانونی قرار خواهد گرفت. این جرم با حبس از ۱۲ تا ۲۰ سال قابل مجازات است.