✨افکار یک گربه خسته🐈⬛
وااااااای 😱
چه موقعیتی بودددد 😱
خوب گرفتییییم😱
هدایت شده از عباسپرست(:
خبخب آورا اومد با اولین تقدیمیِ عباسپرست:)
حالا این تقدیمی چجوریاست؟!🥴
اول که «اینجا» میعضوید..
و بعد اینپیام رو میفوری به خونهیقشنگت..✨
دوم تگت رو شوت میکنی « اینور »
بعد من یک تمثال و یک اتاق که با نامِ خونهت زیباتر شده، تقدیمت میکنم👀♥️
-ظرفیت؟
-کیمیزارمتقدیمیهارو؟
ما به بلژیکیا 👈🏻👤 میکنیم (ینی نوک انگشتمون میخوره به اونا🤣)خطا میگیریم
ولی بلژیکیا میان مارو لت و پار میکنن خطا نیست😧