- ادیت بزن تآ تآیم ۲۰ :۱۵بفرس زیبآرؤ🪀𐚁 ִ ۫ ּ
- زیر نمره 𝟱 بحئ هستئ👊🏻𐚁 ִ ۫ ּ
- @ChannelNilo2 🌟𐚁 ִ ۫ ּ
- عآیتم ؟2🌟𐚁 ִ ۫ ּ
- مزش ؟ زدنی 💭𐚁 ִ ۫ ּ
- شرطش ؟ جنبه🪀𐚁 ִ ۫ ּ
- @ChannelNilo2 👊🏻𐚁 ִ ۫
هرکی بیشترین سکه بزنه برندس 💭𐚁 ִ ۫ ּ
می زنی پی بگو #شماره🪀𐚁 ִ ۫ ּ
جایزه ارزش دارهااا 👊🏻𐚁 ִ ۫ ּ