.هرکئ بیشترین سکه زد برنده میشه🍚⋆ ۫ ⃘𓏸
. بزنید ارزش داره برنجک🍬⋆ ۫ ⃘𓏸
. سکه برنمیگرده برنجک 🍚⋆ ۫ ⃘𓏸
. چنلمون جوین نیستئ؟ 🥛⋆ ۫ ⃘𓏸
.برنده کسئ نیز جزز🍬⋆ ۫ ⃘𓏸
فاطمع برنجک بپرپئ🥛⋆ ۫ ⃘𓏸
#فرم_چآلش_یهویی
- Anio Bani 🌿 ׄ ࣭ 𔓘
- عانیو بانی🐰 ׄ ࣭ 𔓘
- چلنج یهویی داریم🙌🏻 ׄ ࣭ 𔓘
- 300سکه بزن 450سکه بگیر 🍬 ׄ ࣭ 𔓘
- پیویم بگو #شماره تا شماره بدم بانی🌿 ׄ ࣭ 𔓘
- توسط : اد آیدا بانی🐰 ׄ ࣭ 𔓘
- پیویم بانی🙌🏻 ׄ ࣭ 𔓘
- @AlizLegend🍬 ׄ ࣭ 𔓘
- چنلمون بانی🌿 ׄ ࣭ 𔓘
- @ChannelNilo2🐰 ׄ ࣭ 𔓘