#فرم_چالش_یهویی
Salam Bani💗.ᯤ ๋ ִ
چالش یهویی داریم بانی❕.ᯤ ๋ ִ
بدو بیا تیز [👺] بده تا ببری بانی🙌🏼.ᯤ ๋ ִ
شاید برنده مون تو باشی بانی پس بدو🐇.ᯤ ๋ ִ
پرایوتمه ایگ نشه💗.ᯤ ๋ ִ
@PV_Raky ❕.ᯤ ๋ ִ
چنلمونه ، جوین باشید 🙌🏼.ᯤ ๋ ִ
@Channel_Samin 🐇.ᯤ ๋ ִ
#فرم_چآلش_یهویی
- 𝐇𝐢 𝐁𝐫𝐨𝐰𝐧🪶ᯥٜ࣪ ๋࣭
- احوالت براون؟⭐️ᯥٜ࣪ ๋࣭
- چلنج یهویی آوردم برات براون🛖ᯥٜ࣪ ๋࣭
- عرکی تیز🍥داد میبره براون❔ᯥٜ࣪ ๋࣭
- کپی نکن میفهمم براون🪶ᯥٜ࣪ ๋࣭
- پرایوتم جهت شرکت در چلنج براون⭐️ᯥٜ࣪ ๋࣭
- @PV_Raky 🛖ᯥٜ࣪ ๋࣭
- چنل براونمون❔ᯥٜ࣪ ๋࣭
- @Channel_Samin 🪶ᯥٜ࣪ ๋࣭
- این براون از همه تیز تر بود🪶ᯥٜ̣࣪ ๋࣭
- بپر پی وی براون⭐️ᯥٜ̣࣪ ๋࣭
- @Channel_Samin 🛖ᯥٜ̣࣪ ๋࣭
- عررررررررررر🪶ᯥٜ̣࣪ ๋࣭
- برضایت براونمو دیدی؟⭐️ᯥٜ̣࣪ ๋࣭
- گفت میمونه توهم بمون🛖ᯥٜ̣࣪ ๋࣭
- چنل براونمون❔ᯥٜ̣࣪ ๋࣭
- @Channel_Samin 🪶ᯥٜ̣࣪ ๋࣭
862.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#فرمچالشناشناس
★ ارآدت خوشگلآ احوآلتون ؟🤓 ))
سکرت دآریم بآ مالک ثمین و دو اد خوجمل حرف بزنید ،،
هیت بدی نمیزآرمت پس سکوت کن🦦 .
ایگنور ؟ نآرآحت میشم _
تگ سکرتمون ::
★ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_2zcxq8n&btn=سکرتمون >>>
تگ چنلمون :: 🤏🏾 -
★ @Channel_Samin >>>
★ پیآم شمآ خوشگلآ :: درود گل ها خسته نباشید امروز فعالیت خیلی کم بود 😒 -
❦
★ جواب مالک ثمین : درود ببخشید گلم محرمه 😔
★ جواب اد راکی : درود مرسی ایگ میکنید🥲
★ پیآم شمآ خوشگلآ :: آیدی بدید 😭 -
❦
★ جواب مالک ثمین : چرا ؟؟؟؟؟
★ جواب اد راکی : چرا؟ @PV_Raky
★ پیآم شمآ خوشگلآ :: هعی -
❦
★ جواب مالک ثمین : نکش ولی هعی 💔😂
★ جواب اد راکی : واقعا هعییی