- این براون از همه تیز تر بود🪶ᯥٜ̣࣪ ๋࣭
- بپر پی وی براون⭐️ᯥٜ̣࣪ ๋࣭
- @Channel_Samin 🛖ᯥٜ̣࣪ ๋࣭
- عررررررررررر🪶ᯥٜ̣࣪ ๋࣭
- برضایت براونمو دیدی؟⭐️ᯥٜ̣࣪ ๋࣭
- گفت میمونه توهم بمون🛖ᯥٜ̣࣪ ๋࣭
- چنل براونمون❔ᯥٜ̣࣪ ๋࣭
- @Channel_Samin 🪶ᯥٜ̣࣪ ๋࣭
862.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#فرمچالشناشناس
★ ارآدت خوشگلآ احوآلتون ؟🤓 ))
سکرت دآریم بآ مالک ثمین و دو اد خوجمل حرف بزنید ،،
هیت بدی نمیزآرمت پس سکوت کن🦦 .
ایگنور ؟ نآرآحت میشم _
تگ سکرتمون ::
★ https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_2zcxq8n&btn=سکرتمون >>>
تگ چنلمون :: 🤏🏾 -
★ @Channel_Samin >>>
★ پیآم شمآ خوشگلآ :: درود گل ها خسته نباشید امروز فعالیت خیلی کم بود 😒 -
❦
★ جواب مالک ثمین : درود ببخشید گلم محرمه 😔
★ جواب اد راکی : درود مرسی ایگ میکنید🥲
★ پیآم شمآ خوشگلآ :: آیدی بدید 😭 -
❦
★ جواب مالک ثمین : چرا ؟؟؟؟؟
★ جواب اد راکی : چرا؟ @PV_Raky
★ پیآم شمآ خوشگلآ :: هعی -
❦
★ جواب مالک ثمین : نکش ولی هعی 💔😂
★ جواب اد راکی : واقعا هعییی
★ پیآم شمآ خوشگلآ :: ثمین واقعا بابای یارو شهید شده ؟؟؟؟؟ 💔 -
❦
★ جواب مالک ثمین : آره متأسفانه 😔💔
★ جواب اد راکی :کی؟
★ پیآم شمآ خوشگلآ :: گفتی دوتا اد جواب میدن چرا ی اد داره جواب میده 🗿 -
❦
★ جواب مالک ثمین : اون یکی عافه فک کنم نمی دونم
★ جواب اد راکی : فکنم آفه
★ پیآم شمآ خوشگلآ :: درود دارم میمیرم قلبم درد موکونه 😭 💔 -
❦
★ جواب مالک ثمین : درود گل خدا نکنه ایشالا بهتر تر تر تر تر شی ❤️🩹
★ جواب اد راکی : آخی ایشالا زودتر خوب شی
★ پیآم شمآ خوشگلآ :: سلام -
❦
★ جواب مالک ثمین : ارادت گل چطوری
★ جواب اد راکی : درود
★ پیآم شمآ خوشگلآ :: منی که منتظر جواب اد راکی ام..... -
❦
★ جواب مالک ثمین : حرفی ندارم 🤷🏻♀
★ جواب اد راکی : عه یکی منتظر من موند😂داشتم شام میخوردم