چـــٰاوان .
اتل و متل .. نازنین دل... زندگی خوب و مهربونه..
عطر و بوش همین غم و شادیه کوچیک و بزرگمونه...
آهای زمونه...
آهای زمونه...
این گردونت و کی داره میچرخونه ..
هدایت شده از کافه نادری.
میانهمهگشتموعاشقنشدممن؛
توچهبودیکهتورادیدمودیوانهشدم؟
چـــٰاوان .
تنها یك چیز را از تو بیشتر دوست دارم اینكِ تو را دوست دارم.
فراق بهترین وسیلهاست که خودت بشی....
ولی اگر عشق به حدی نرسه که خود عاشق بودنه مهمه؛
اون عشق نیست....
میخواهم به یاد من باشی؛ اگر تو به یاد من باشی، عین خیالم نیست که همه فراموشم کنند."
" آدما رو دوست ندارم واسه همینه تو تنها دوست منی، تو به حرفام گوش میدی، تو دوسم داشته باش، هوم؟ پسر خوب. "
یکی از بهترین تعریف ها راجبه عشق اونجاست ك هوشنگ ابتهاج میگه : تو در من زندهای من در تو ، ما هرگز نمیمیریم:)
چـــٰاوان .
" همیشه که قرار نیست آدم تو نگاه اول شیفتهی چشم و ابروی یار بشه.."