میخواهم به یاد من باشی؛ اگر تو به یاد من باشی، عین خیالم نیست که همه فراموشم کنند."
" آدما رو دوست ندارم واسه همینه تو تنها دوست منی، تو به حرفام گوش میدی، تو دوسم داشته باش، هوم؟ پسر خوب. "
یکی از بهترین تعریف ها راجبه عشق اونجاست ك هوشنگ ابتهاج میگه : تو در من زندهای من در تو ، ما هرگز نمیمیریم:)
چـــٰاوان .
" همیشه که قرار نیست آدم تو نگاه اول شیفتهی چشم و ابروی یار بشه.."
هدایت شده از هُبوطْ🕊️
من را به تو این نذر و دعاها نرساندند
ای کاش مهیا بشود گاه ، گناهی...!🖤
الاهتمام فِی التَّفاصیل، هوَ أَصْدَقُ أَنْواعِ الحُب.
[توجه به جزئیات، صادقترین نوعِ عشق است]
اونجا که شمس لنگرودی میگه :
در این ناتمامیِ زندگی تنها چیزی که منجی آدمی است عشق است...