چـــٰاوان .
" راستش عکس تو را دیدم، نه که بار اولم باشد که عکست را میبینم؛ بار دههزارم بود."
کاش میشد فکرم را برایـت بفرستم،
که یک روز تمام پر از تــو بوده است.
-نامهیآلبرکاموبهماریاکاسارس ✉️'
اقبل مني حياتي ، فهي كل ما أملك .
زندگیام را بپذیر ، که آن تمام دارایی من است .
چه جالب است!
ناز را میکشیم. آه را میکشیم. انتظار را میکشیم. فریاد را میکشیم و درد را میکشیم! ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشدهایم که بتوانیم دست بکشیم، از هر آنچه که آزارمان میدهد.
- شاملو