کاش میشد فکرم را برایـت بفرستم،
که یک روز تمام پر از تــو بوده است.
-نامهیآلبرکاموبهماریاکاسارس ✉️'
اقبل مني حياتي ، فهي كل ما أملك .
زندگیام را بپذیر ، که آن تمام دارایی من است .
چه جالب است!
ناز را میکشیم. آه را میکشیم. انتظار را میکشیم. فریاد را میکشیم و درد را میکشیم! ولی بعد از این همه سال آنقدر نقاش خوبی نشدهایم که بتوانیم دست بکشیم، از هر آنچه که آزارمان میدهد.
- شاملو