eitaa logo
چـــٰاوان .
309 دنبال‌کننده
49 عکس
58 ویدیو
0 فایل
به‌نام‌خالـق‌چــشمــٰانـش . . تا نشستم بکشم حسرت چشمانش را؛ خون به رگ‌های من و مغز و مدادم نرسید . . اینجا؟ تراوشات ذهنی یک دیوانه .. ! می‌نویسم تا او بخواند .
مشاهده در ایتا
دانلود
چه جالب است! ناز را می‌کشیم. آه را می‌کشیم. انتظار را می‌کشیم. فریاد را می‌کشیم و درد را می‌کشیم! ولی بعد از این همه سال آن‌قدر نقاش خوبی نشده‌ایم که بتوانیم دست بکشیم، از هر آنچه که آزارمان می‌دهد. - شاملو
کی به انداختنِ سنگ پیاپی در آب ماه را می‌شود از حافظه‌ی آب گرفت؟ - فاضل‌نظری
هدایت شده از پرایوت حصان بانو.
دلم میخواست خانه‌ات باشم ؛ تا از خستگی هایت به من برگردی .
بعضیا نمیگن دوست دارم ؛ ولی موقع صدا زدن اسمت ، آخرش یه میم میزارن .
چشماش شروع همه قصه های قشنگ بود .
تا به کی باشی و من پی به حضورت نبرم ؛ آرزوی منی ای کاش به گورت نبرم .
من گنجشک کجا جرئت پروانه کجا ؛ خواستم گرم شوم شعله پرم را سوزاند : )
در آغوشت بخوابانم ببوسانم بسوازنم بمیرانم برگردانم که این عشق جنون دارد.. ؛ )
◝◝من با نخستین نگاهِ تو؛آغاز شدم :) . . !
نابینا غصه نخور. در دنیا چیز قشنگی برای دیدن وجود ندارد؛ ما هم که می‌بینیم خود را به کوری زده‌ایم. باورم کن. ماهی‌ها گریه‌شان دیده نمی‌شود، گرگ‌ها خوابیدنشان، عقاب‌ها سقوطشان و انسان‌ها درونشان... -صادق هدایت