نابینا غصه نخور. در دنیا چیز قشنگی برای دیدن وجود ندارد؛
ما هم که میبینیم خود را به کوری زدهایم.
باورم کن.
ماهیها گریهشان دیده نمیشود، گرگها خوابیدنشان، عقابها سقوطشان و
انسانها درونشان...
-صادق هدایت
کنار چای و آتش بارها یاد تو افتادم
چه دلتنگی شیرینی، چه خوشبختی کوتاهی . . .
ـ حامد عسکری