چـــٰاوان .
همیشه میگفتن یار خوب تموم ماجراس... ولی باید بگم نه اشتباهه... رفیق خوب تمام ماجراس.. یه رفیق که تو
ولی خودمونیما تو عصبانیت منو دیدی و موندی تو گریه های منو دیدی و موندی
تو از من ورژنی رو دیدی که کسی نمیتونست تحملش کنه و بازم موندی..
؛
این ساکت صبور، که چون شمع
سر کرده در کنار غم خویش
با این شب دراز و درنگش،
جانش همه فغان و دریغ است.
فریادهاست در دل تنگش
-هوشنگابتهاج