تا بوده همین بوده
نگاهی به نگاهی میافتد
و میسوزد دل در تب آهی ..
من لالم و این
حجم ورم کرده دهان نیست
زخمی است که
وا میشود از عشق تو گاهی:))
ـحامد عسگری-
من فهمیدم کسی که واقعا دوست داره، رنجت براش کوچیک نیست و مهمتر از همه، سعی میکنه حتی یه لحظه هم باعث رنجت نشه.
تاکید میکنم؛ کسی که واقعا دوست داره .
همیشه
کسی را برای دوست داشتن
انتخاب کن که
اونقدر قلبش بزرگ باشه
که نخوای
برای اینکه توی قلبش جابگیری
بارها و بارها خودت را کوچک کنی .
"تنهایی "مثلا صبح بیدار شی و تا شب منتظرِ نوتیف بمونی اما تا خودت نوتیف ندی از هیچی خبری نیس
دلبرا!
در هوس دیدن رویت دل من تاب ندارد
نگهم خواب ندارد
قلمم گوشه دفتر، غزلم ناب ندارد
همه گویند به انگشت اشاره
مگر این عاشق دلسوخته ارباب ندارد
تو کجایی گل باران!؟
ز فراقت دل من تاب ندارد
- مهدی اخوانثالث