چه غم که خلق به حُسنِ تو عیب میگیرند
همیشه زخمِ زبان، خونبهای زیبایی ست
- فاضل نظری
عزيزِ مدتهای طولانیام
حسود میشوم وقتی كه
کسی از تو
سهمی میبرد
حتی به جسارتِ یک نگاه!
با دویدن برای رسیدن به کسی نفسی برای ماندن در کنار او نخواهی داشت،با کسی بمان که نصف راه را به سمتت دویده باشد .