مردم نمیدانند
چگونه میشود بی هیچ واژهای
کسی را که این همه دور است
اینهمه دوست داشت...
-برایتو .
ببین عزیز من؛
یه تفاوتی هست میان بیان گزاره منطقی و گزاره عاطفی!
شما یک بار بگی «مجموع زوایای داخلی مثلث ۱۸۰ درجه است» من میفهمم و تکرارش اشتباهه،
اما وقتی میگی «دوستت دارم» فک کن خنگم!
هی بگو!
هی بگو!
محبوب من!
در انتظار توست که روزها، فصلها
و سالها به هم تکیه دادهاند.
دقایق سر روی شانهی هم گذاشتهاند
که نگاه تو تاریخ را درست میکند.