eitaa logo
چـــٰاوان .
309 دنبال‌کننده
49 عکس
58 ویدیو
0 فایل
به‌نام‌خالـق‌چــشمــٰانـش . . تا نشستم بکشم حسرت چشمانش را؛ خون به رگ‌های من و مغز و مدادم نرسید . . اینجا؟ تراوشات ذهنی یک دیوانه .. ! می‌نویسم تا او بخواند .
مشاهده در ایتا
دانلود
من زخم‌های بی‌نظیری به تن دارم اما تو مهربان‌ترینشان بودی عمیق‌ترینشان عزیزترینشان بعد از تو آدم‌ها تنها خراش‌های کوچکی بودند بر پوستم که هیچ‌کدامشان به پای تو نرسیدند به قلبم نرسیدند بعد از تو آدم‌ها تنها خراش‌های کوچکی بودند که تو را از یادم ببرند، اما نبردند تو بعد از هر زخم تازه‌ای دوباره باز می‌گردی و هر بار عزیزتر از پیش هر بار عمیق‌تر...
هَلْ رَأیْتُ ، الْفَجر یَطْلَعُ ، مِن أصابع مَن تُحبُّ؟
بیا وُ سرنوشتِ من باش! آخه یادمه عزیزجون همیشه میگفت کسایی كه تو سرنوشتِ هم باشن، به همديگه برميگردن، ممکنه دور باشن یا شايد دور بشن اما دیر و زود داره وُ سوخت و سوز نداره بالاخره همو پيدا میكنن و بهم میرسن...
همه‌شب دست به‌دامانِ خدا تا سحرم ؛ که خدا از تو خبر دارد و من بی‌خبرم ..
با من از ماندن بگو رفتن تباهَم می‌کند... خوب می‌دانی غمَت خانه خرابَم می‌کند!
کاش ذکری یادمان میداد در باب وصال در مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی :)
عاشقی درد قشنگی ست اگر باشی تو.
باخبر هستی نگاهم بی‌قرار چشم توست؟ عاشق دیوانه‌ات چشم‌انتظار چشم توست
_
گیرم که حرام است لبی تر کنم از تو پیش نظرت تشنه بمیرم چه؟ حلال است؟