یادت هرگز از دلم نمیرود ، حتی به قدر پلک بر هم زدنی ، تو در وجودم ریشهای داری ، عمیقتر از هر درد . .
این جماعت را که میبینی بسی بازیگرند
وقت غم باهم غریبه وقت شادی یاورند
چون که پای سودشان آید به روزی در میان
در فروش آدمی از تاجران تاجر ترند .
اگر در مقابل زیباییات ساکت ایستادهام به این خاطر است که سکوت در حریم زیبایی، زیباست!
واژههای ما دربارهٔ عشق، عشقمان را میکشد
و کلمات آنگاه که به زبان آورده میشوند، میمیرند...
برای من و تو همین کفایت میکند که تو برای همیشه رازی باقی بمانی که درونم را تکه تکه میکنی، امّا بر زبانم جاری نمیشوی...
هممون نیاز داریم یه بار تو عمرمون با کسی آشنا بشیم که وقتی مشغول مرتب کردن کلمات برای گفتن حسمون هستیم بگه: ادامه نده، میدونم چی میخوای بگی؛ کسی که بعد اشتباهاتمون بگه: معذرت خواهی نکن، میفهمم چی شده؛ کسی که موقع قایم کردن ناراحتیمون سریع بفهمه؛ کسی که بعد دیدن تاریکترین قسمتای وجودمون باز هم مارو بخواد؛
همهی ما نیاز داریم فقط یه بار تو عمرمون کسی رو داشته باشیم که بیشتر از خودمون بشناستمون و تو هر شرایطی کنارمون بمونه.