گاهی فکر می کنم حرفها هم
شبیه غذاها تاریخ انقضا دارند...
یعنی باید درست و بهموقع مصرف شوند
یعنی اگر تاریخِ مصرفشان بگذرد،
بهدردنخور میشوند، دور ریختنی میشوند!
فکر کن…
یک غذای تازه و گرم و داغ، چقدر به جانت میچسبد؟
حرفها هم همیناند…
تا وقتی مزه دارند که گوشی برای شنیدن
در انتظارشان باشد
زمانش که بگذرد
سرد میشوند، از دهان میافتند!
گاهی به این فکر میکنم
که هیچ چیز در دنیا
به اندازه "دوستت دارمی"
که به موقع گفته نمیشود مسموم نیست!
لو كنتُ أعلمُ أنّ الحلم يجمعنا
لأغمضتُ طول الدهر أجفاني
و لقد رأيتُك في منامي ليلةً
فنسيتُ ما قد كان من أحزانی
«با تحکم میپرسد: «چه شد باز؟!» هیچ! به ظاهر شاید هیچ چیزش نشده بود، اما در باطن چرا؛ در باطن چلانده شده بود، چلانده شده بود ..
برای به دست آوردن
کسی که دوستش دارید
تلاش کنید!
نذارید به قلبتون تا آخر عمرتون
مدیون بمونید...