لو كنتُ أعلمُ أنّ الحلم يجمعنا
لأغمضتُ طول الدهر أجفاني
و لقد رأيتُك في منامي ليلةً
فنسيتُ ما قد كان من أحزانی
«با تحکم میپرسد: «چه شد باز؟!» هیچ! به ظاهر شاید هیچ چیزش نشده بود، اما در باطن چرا؛ در باطن چلانده شده بود، چلانده شده بود ..
برای به دست آوردن
کسی که دوستش دارید
تلاش کنید!
نذارید به قلبتون تا آخر عمرتون
مدیون بمونید...
چقدر زیباست کسی را دوسـت بداریم،
نه برای نیاز، نه از روی اجبار و نه از روی تنهایی، فقط برای اینکه ارزشـش را دارد.