چقدر زیباست کسی را دوسـت بداریم،
نه برای نیاز، نه از روی اجبار و نه از روی تنهایی، فقط برای اینکه ارزشـش را دارد.
"شنبه"
میتواند رويايىترين روز براى شروعِ تصميمهاى جديد باشد وقتی من
دوست داشتنت را
از همين اولين ساعاتش
شروع میكنم...