چقدر زیباست کسی را دوسـت بداریم،
نه برای نیاز، نه از روی اجبار و نه از روی تنهایی، فقط برای اینکه ارزشـش را دارد.
"شنبه"
میتواند رويايىترين روز براى شروعِ تصميمهاى جديد باشد وقتی من
دوست داشتنت را
از همين اولين ساعاتش
شروع میكنم...
مردم نمیدانند
چگونه میشود بی هیچ واژهای
کسی را که این همه دور است
اینهمه دوست داشت...