از کلمهی "برای تو" خوشم میاد.
مثلا بگه برای تو پختم، برای تو خریدم، برای تو کشیدم، برای تو گرفتم .
؛
إنَّ الله يُحِبُ كُلَّ قَلبٍ حَزينٍ و يُحِبُّ كُلَّ عًبدٍ شَكورٍ
همانا خداوند هر قلب محزون و هر بندهی شکرگزار را دوست دارد.
- امام سجاد علیهالسلام، الکافی۲ صفحه۹۹