؛
إنَّ الله يُحِبُ كُلَّ قَلبٍ حَزينٍ و يُحِبُّ كُلَّ عًبدٍ شَكورٍ
همانا خداوند هر قلب محزون و هر بندهی شکرگزار را دوست دارد.
- امام سجاد علیهالسلام، الکافی۲ صفحه۹۹
میخندم و چشمم از غمت میبارد
یک شهر مرا مریض میپندارد
از قصد ولی دوباره یادت کردم
خاراندن جای زخم، لذت دارد
- امیرحسین ثابتی