بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم
همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم..
-ارسالیشما
این که میبینی چنین دلداده و مجنون شده؛
لحظهی دیدارت اما با وقاری میکند...
-ارسالیشما
در فراقت زندگی بر من حرامی واجبست؛
دل نشسته روز ها را سرشماری میکند...
-ارسالیشما
ایها الناس آمدم دلتنگی ام درمان شود؛
من کمی دیوانه ام دکتر چه کاری میکند؟
-ارسالیشما
رکعـت چـنـدم ، کجا بـودم ، نمیدانم ! ولی
برد نامت را کسی ، یادت نمازم را شکست .