eitaa logo
چـــٰاوان .
309 دنبال‌کننده
49 عکس
58 ویدیو
0 فایل
به‌نام‌خالـق‌چــشمــٰانـش . . تا نشستم بکشم حسرت چشمانش را؛ خون به رگ‌های من و مغز و مدادم نرسید . . اینجا؟ تراوشات ذهنی یک دیوانه .. ! می‌نویسم تا او بخواند .
مشاهده در ایتا
دانلود
_
دختری که کنارش بود شاعر بود؛ ولی اون مرد حتی سواد نداشت..
خانه قلبم خراب از یکّه‌تازی‌های توست عشقبازی کن که وقت عشقبازی‌های توست چشم خون، حال پریشان، قلب غمگین، جان مست کودکم! دستم پر از اسباب‌بازی‌های توست
– ای غم ! نمی دانم روز رسیدن روزی  گام که خواهد بود اما درین کابوس خون آلود در پیچ و تاب این شب بن بست بنگر چه جان های گرامی رفته اند از دست دردی ست چون خنجر یا خنجری چون درد این من که در من پیوسته می گرید در من کسی آهسته می گرید ...
تا تو مرادِ من دهی، کشته مرا فراق تو ، تا تو به داد من رسی، من به خدا رسیده‌ام.. -ارسالی‌شما
دیگر صلاح نیست بمانم کنار تو بدرود ای درست‌ترین اشتباه من
چـــٰاوان .
شد چهار هفته ...
شد پنج هفته..و پایان .
در خیالات خودم، در زیر بارانی که نیست می‌رسم با تو به خانه، از خیابانی که نیست ؛ می‌نشینی روبرویم، خستگی درمی‌کنی چای می‌ریزم برایت، توی فنجانی که نیست باز مي‌خندی و مي‌پرسي، كه حالت بهتر است؟! باز می‌خندم که خیلی، گرچه می‌دانی که نیست ! شعر می‌خوانم برایت، واژه‌ها گل می‌کنند ؛ یاس و مریم می‌گذارم، توی گلدانی که نیست چشم می‌دوزم به چشمت، مي‌شود آیا کمی دستهایم را بگیری بین دستانی که نیست ؟! وقت رفتن می‌شود، با بغض می‌گویم نرو پشت پایت اشک می‌ریزم، در ایوانی که نیست می‌روی و خانه لبریز از نبودت می‌شود باز تنها می‌شوم، با یاد مهمانی که نیست ! رفته‌ای و بعد تو این کار هر روز من است باور اینکه نباشی کار آسانی که نیست :)!
تصمیم داشتم این‌جارو پاک کنم .. ولی نه.. نمی‌دونم یعنی.. وقتی او نخواند چه فایده ؟
_