ای آنکه به
شبهای من ِ خسته چو ماهی،
یادی ز دل سوخته کن
گاه به گاهی..
از ما مگذر ساده
که این قلب شکسته
در دام تو افتاده
چه خواهی چه نخواهی؛
قلبِ ما هیچ ارزشی ندارند وقتی که؛
از وجود کسانی که دوستشان داریم..خالی باشد !
تنمو به جونِ چشمات..
تو بده نشونِ چشمات..
که با اون قُشونِ چشمات..منو تار و مار کردی..
ای دل غمدیده، حالت بِه شود، دل بَد مکن
وین سَرِ شوریده باز آید به سامان غم مخور...
-|حافظ
هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک نفر احساست را بفهمد
بدون اینکه مجبورش کنی...
خدایا من عاشقش هستم .
و تو میدانی..
خدایا خوشبختترین بندهات قرارش بده..
همانطور که زیباترین بندهات در چشمان من قرارش دادی..