-
قسم به وعده شیرین مَنْ یَمُتْ لا یَرَنی
که ایستاده بمیرم به احترام علی .
-
از آدمایی ك برای ِرسیدن به اهداف شون حاضرن پشت سر آدمای بی گناه حرف درارن متنفرم ..
ء / هر آنچه که در آسمانها و زمین است ،
فقط مالِ اوست ؛ با این حال ، آیا جز او را بندگی میکنید ؟ نحل / ٥٢ *
دوشَت به خواب دیدم و گفتم خوش آمدی؛
ای خوشترین، خوشآمده بار دگربیا...
-هوشنگابتهاج-
نگات و چشات و این کوفت زهرمارات که هیچی
کاش کل رفتارات زیر نویس داشت
مرتیکه مجهولالحال
الأنسان بِناء اللّه فَـوَيلٌ لِمَّن هَدمه
-
انسان ساختهی خـُداوند
است پس ، وای
بر ویران کـنندگانش . .
-
کاش دست دوستی هرگز نمیدادی به من
آرزوی وصل، از بیم جدایی بهتر است . . .
هعی🚶🏻♀..
چـــٰاوان .
بهنامخالقخندهاش..
به تو سوگند همان لحظه که لبخند زدی ،
دل ِ سرگشتهی ما را به خودت بند زدی . .
_🎐
مرا طوری در آغوش بگیر
که انگار فردا میمیرم.
و فردا چطور؟
طوری در آغوشم بگیر
که انگار از مرگ برگشته ام..