اَلا یا اَیُّهَا السّاقی اَدِرْ کَأسَاً و ناوِلْها
که عشق آسان نمود اوّل ولی افتاد مشکلها
سعدی چو جورش میبری نزدیک او دیگر مرو
ای بیبصر! من میروم؟ او میکشد قلاب را...
من واقعاً معنای «دوستت دارم» را نمیدانم
ولی فکر میکنم این جمله یعنی:
مرا اینجا تنها رها مکن!
میخواستم محکم بمانم، کوه باشم
در بحر طوفانزای وحشت، نوح باشم
خاری به چشم تیرهی اندوه باشم
باری، ز دستم بر نیامد گریه کردم
وقتی عاشقی...
همچی باهم دست به دست میدن
که اوضاع رو برات سخت کن..
تو تنها چارهی تو چیه؟
آفرین؛ صبر...