آمدی در خواب من دیشب ، چه کاری داشتی ؟
ای عجب ! از این طرف ها هم گذاری داشتی ...
إِذَا مٰا بَدَتْ لَيْلىٰ فَكُلِّيَ أَعْيُنٌ
وَ إنْ هِيَ نٰاجَتْني فَكُلّي مسٰامِعُ
منم دو دست که میخواهم بغل بگیرمت ای جنگل
تفقدی نظری چیزی به این دو ساقه ی کم رو کن