1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آسمون نارنجیه، ابرا شدن تیره.
چه غروب خوش رنگی!
دلم داره میره.
کاش میشد الان بیرون بریم از خونه.
تو بگو؛ هستی!
بعدش همچی جوره…
باورم نمیشه نشستم مثل دیوانهها،
دوباره آخر غمگین سریالمو دیدم؛
و دوباره غصه فراوان خوردم. 🐦
گل مورد علاقه جدیدم رو یافتم.
«لاله آبی» 😭
لطفا ترکیبی با بابونه و ژیپسوفیلا سفید
بهم هدیه بدین ممنونم 👐🏻
عشقام
دارم آپدیت لیست سریال هارو انجام میدم
در چند روز آینده میزارم براتووووون 😭✨