این فشار داره خودشو به صورت
ریزش مو
چاق شدن
کندن پوستای لب
جوش های پوستی
بیدار موندن تا هرجا بتونم
خریدن هرچیزی به دستم میاد
خوابیدن تا حدی که از ترس مامان بیدار شم
و خیلی چیزای دیگه نشون میده!
گاهی اوقات فکر میکنم اگر بسته پستی برای منتظر موندن نداشته باشم احتمال اینکه یهو بزنم زیر همهچی خیلییی زیاده!
این دوره از زندگی هم میگذره
هرکسی گاهی اوقات نیاز داره حرفهای دلشو یهجایی بریزه که هیچکسی نتونه قضاوتش کنه، من چنلمو انتخاب کردم، امیدوارم با حرفام خستهتون نکنم.
اگر هم آلبالویی خسته شد میتونه صاحب جدید پیدا کنه، من یه آلبالوی خوشگل و همهچی تموم تحویل بقیه میدم. 🥲✨
از کلمه «و» خوشم نمیاد.
احساس میکنم نوشتارم رو زشت میکنه!
مثل همین الان که «رو» زشتش کرد!