این دوره از زندگی هم میگذره
هرکسی گاهی اوقات نیاز داره حرفهای دلشو یهجایی بریزه که هیچکسی نتونه قضاوتش کنه، من چنلمو انتخاب کردم، امیدوارم با حرفام خستهتون نکنم.
اگر هم آلبالویی خسته شد میتونه صاحب جدید پیدا کنه، من یه آلبالوی خوشگل و همهچی تموم تحویل بقیه میدم. 🥲✨
از کلمه «و» خوشم نمیاد.
احساس میکنم نوشتارم رو زشت میکنه!
مثل همین الان که «رو» زشتش کرد!
بعدا؟....
بعدا چای سرد میشه،
بعدا دستا چروک میشه،
بعدا چشما ضعیف میشه،
بعدا کمر خم میشه،
بعدا زندگی تموم میشه،
بعدا خیلی دیر میشه!
روی دریا رو زمین زد.
با وفا یعنی ابالفضل!
ساقی از آب تشنه برگشت،
پهلوون یعنی ابالفضل!
توی اوج ناامیدی،
تو شرمندگی دیدی.
نذار شرمنده بمونم،
بگو که منو خریدی.
السلام علی ساقی العطاشا!
چه بلایی به سرت علقمه اومد!
تو چکار کردی که تا افتادی رو خاک،
«به جای امالبنین فاطمه اومد!»
قمر کربلا من رو میبره کربلا :)...
امشب علمدار ایران جا خوش کرده
کنار علمدار کربلا!
امشب مارو فراموش نکنی آقا! :)❤️🩹
سلام مارو به عمو برسون.