eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
از اول عمرم زندگی میکنم و قم فوق العادس:)
این دوستان نمیدونن یه عده مثل ما قمو رو سرشون حلوا حلوا میکنن خصوصا وقتی میرن سفر😂😂مدینه فاضلس واسه ما😂
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
یک نفر مانده از این قوم، که برمیگردد:) اللهم عجل لولیک الفرج❤️‍🩹 با دعا برای آزادی فلسطین🇵🇸
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
چرا اینقدر مُهر نماز خوشمزس؟
اینقدر از قبله های صاف و مستقیم خوشم میاد، عبادت یه حس و حال دیگه ای داره اصن:)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
طبق معمول اول ادبیات روس جذبم کرد:) #Photography #aesthetic
آقا دیروز با هم اتاقیم رفتیم دنیای کتاب صفاییه که همو ببیینیم، بعد تو کتابای زبان اصلیش کتاب ابله داستایوفسکی رو پیدا کردم، که جالبیش این بود که فکر کردم مثل بقیه کتابا انگلیسیه زبونش ولی به زبان اصلیش ینی روسی بود:) اومدم بخونمش دیدم چرا نمیفهمم هیچی، بعد دیدم این اصن انگلیسی نیست🗿
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
https://eitaa.com/its_tea_time/560 یکی ازم پرسیده بود واسه شروع خوندن کتاب زبان اصلی چه کتابایی خوبه
بچه ها بیاید یه نکته جالب بهتون بگم که احتمالا نمیدونید،کتابای ترجمه شده به زبان انگلیسی، ینی کتابایی که دراصل زبانشون چیز دیگه ای بوده و به انگلیسی ترجمه شده مثل رمانای روسی؛ به مراتب راحت تر از اکثر آثار ادبی خود انگلیسن. ینی چون دیگه تو ترجمه خیلی نکات ادبی و آرایه و اینا استفاده نمیشه، اثر خیلی خوانا تر و قابل فهم تره. بنابراین اگه دنبال خوندن کتاب زبان انگلیسی قابل فهم هستید آثار ترجمه شده میتونن مناسب باشن.
هدایت شده از فریم
باید خجالت بکشیم از نظام آموزشی‌ای که ساختیم این حجم از کتاب فقط برای ورود به دانشگاه، حالا با خوندن کل این کتاب ها چه دانشی به دانش‌آموزان افزوده میشه؟ اینکه تو دام تست نیوفتن @fraame     ☫رسانه فریم☫
هدایت شده از ‹آبینه.›
توی این نسل منو اطرافیانم ادمای عجیبی هستیم مثلا: مخالف فمینسم هستیم، هموفوب ۱۰۰ درصد و دو اتیشه هستیم، ارزشی‌ام که هستیم، لباس‌هارو جنسیت دار میدونیم، بعضی از مشاغلم جنسیت دار میدونیم، بعضی از طرز فکر قدیمیارم قبول داریم، بیشترمون موافق ازدواج سنتی هستیم، ارایش کردن پسرارو ولو به یک تینت بزرگترین اشتباه طرف تلقی میکنیم🙏🏻ما میون هم نسلامون شبیه دهه ۶۰ هستیم و واقعا از این موضوع خرسندیم.