هدایت شده از اتاقسردخاکستری.
خب شما کلا رفتی تو بلک لیست من که عمرا حلالتون کنم، همین که هنوز معتقدین بد و بدتر بوده و بد اومده سرکار یعنی نه تنها پشیمون نیستین، بلکه فکر میکنین کار درستی هم کردین
هدایت شده از اتاقسردخاکستری.
سه سال دیگه هم به همین آدم و همکیشاش رای میدین به اسم اینکه بین بد و بدتر بوده
برق گاز آب قطعی گرونی دلار جنگ؟ اینا رو هیچکس یادش نیست
و نه تنها کسی یادش نیست
بلکه اگرم کسی بهش اشاره کنید میگین نه اونموقع بهترین کار بوده یا اصلا کار جناح مقابل بوده همه اینکارا
حتما مجبور بودن
https://eitaa.com/IHirad1/1353
حوصله توضیح برای چنین سطحی رو ندارم واقعا، فقط یه چیز بگم؛ جلیلی که به قول شما آخوند نبود، پزشک هم نبود و دکترای علوم سیاسی داشت و متخصص بود تو این زمینه دیگه، چرا بهش رای ندادید و رفتید به قول خودتون به یه پزشک رای دادید؟ میبینید هیچ منطقی پشت تصمیمات غلطتون نیست؟! مرد باشید و بپذیرید که اشتباه کردید بلکه حداقل دوباره تکرارش نکنید، بندازید دور این غرور مسخره و تعصبات حزبیتون رو.
تقصیر خودتونو بپذیرید، چن سال باید بگذره و چقد باید هزینه بدیم که ایرانی بفهمه جمهوریت و مردم محور بودن دقیقا چیه و رأیش چقدر تاثیر داره؟
به خودتون بیاید دیگه.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
https://eitaa.com/IHirad1/1353 حوصله توضیح برای چنین سطحی رو ندارم واقعا، فقط یه چیز بگم؛ جلیلی که ب
یه ذره هم اطلاعات ندارید خداروشکر. ینی بعید میدونم جز از پستا و پیجای غیرمعتبر اینستا و کانالای جهت دار تلگرام از جای دیگه ای اطلاعات و آگاهی به دست اورده باشید بلکه یه کم معتبر باشه.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
https://eitaa.com/IHirad1/1353 حوصله توضیح برای چنین سطحی رو ندارم واقعا، فقط یه چیز بگم؛ جلیلی که ب
رییس جمهور آخوند هم از بعد از شهید رییسی فهمیدیم چقدر میتونه گل باشه...
حالا شما هرچقدر دلت میخواد سعی کن دستاوردای شهید رییسی رو انکار کنی و الکی ازش بد بگی و تخریبش کنی از سر عناد و تعصب یا ناآگاهی و کژفهمی محض، حقیقت و واقعیت ولی عوض نمیشه! یه کم اطلاعات درستتون رو ببرید بالا، برای خودتونم که شده اصن.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
و این که یه عده هستن که کلا یادشون رفته دوران شهید رییسی رو انگار، یا شایدم همون موقعم اینقدر که حرف
این، و پستای بعدشو حتما بخونید اگه نخوندید، و حتی بازنشر بدید برای بقیه و خصوصا کسایی که نمیدونن یا اطلاعات غلط دارن تو این مسئله.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
نزدیک اراک یه موکب وایسادیم نماز بخونیم، یکی اومد پرسید نماز شکسته اس؟ گفتیم از کجا اومدی؟ گفت مشهد🗿
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
نزدیک اراک یه موکب وایسادیم نماز بخونیم، یکی اومد پرسید نماز شکسته اس؟ گفتیم از کجا اومدی؟ گفت مشهد🗿
خیلی دلم میخواست بگم نه داداش چخبره ایرانی دیگه هنوز صب کن از مرز رد شی حالا