ارسالی اعضا:
اینا مال امروز مشهده
اگه دوست داشتید به اشتراک بذارید
چون من هیچ صفحه ای ندارم
ولی دلم میخواست اینارو یه جا بذارم و سیل جمعیتو نشون بدم
باور نکنید این ویدیوهای پخش شده رو ها، اینا همه ویدیوهای بیست و دوی بهمنای بهار و تابستونه😔😔
هدایت شده از شهاب پارسا
این جمعیتی که من دیدم میتونن دهبار دیگه هم پهلوی رو براندازی کنن.
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
چون اگه توی راهپیمایی ۲۲ بهمن کاری بکنن نمیتونن بندازن گردن جمهوری اسلامی 😊
«alish»
@farsitweets
هدایت شده از آنتیبیوتیک
پروژه «زن زندگی آزادی» و انقلاب زنانه، این بار داره توسط شیخبلاگرها و رسانهچیهای در پوشش انقلابی و پروژهبگیرها و... خیلی نرم حرکت میکنه و به اسم اتحاد و جذب حداکثری و حفظ نظام پیش میره
این موریانهها با استحاله دارن انقلاب رو از درون، پوچ میکنن
➕ چند درصد از چادریها و محجبهها با موتور و حرکات نمایشی مثل تصویر اول به راهپیمایی رفتند که این شیخ بلاگر داره گریبان پاره میکنه براشون؟
این خانم نمایندهی چند درصد از ماست؟
تنها تصویری که از یه خانم چادری در راهپیمایی دیروز منتشر کرده، تصویر آخره! دیگه خودتون کلاهتون رو قاضی کنید
➕ خیلی از کمحجابهای در راهپیمایی دیروز، قبلاً چادری بودن و بیحجابها، کمحجاب
بعد از ۴۰۱ به پوشش مورد علاقهی شیخ جهت موجسواری تغییر کردند
این افتخار داره؟ اسم این رویشه یا ریزش که اینا باهاش پز میدن؟
اگر اینا میخوان از زن بیحجاب، استفادهی ابزاری برای حفظ نظام و انقلاب کنند، این هرگز مشی امام و آقا نبوده و نیست و شرعیات مسلّم رو به پای مصلحت ذبح نمیکنند
حماسهی مردم در راهپیمایی دیروز معجزهای بود که میشه تا مدتها ازش حرف زد
ولی آدمهای اجیرشده با رسانههاشون و دوربینگرفتن روی خط قرمزها، اینجوری باعث بایکوت رسانهای اون حماسه میشن.
💉 @antibiootic