هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
پرچم سیاه بلند نکنید ؛ پرچم انتقام بلند کنید
هدایت شده از ذوالجــــناح
رهبرِ جدید، اصلا خبر ندارم کی هستی.
ولی سرت سلامت و از حالا امرت روی چشم.
ما باهات بیعت میکنیم همونطور که با امام شهیدمون بیعت کردیم.
هدایت شده از خانۀانتهایخیابان۲۴۵؛
خودتون رو نبازید عزیزانِ من، ما امام زمان عج رو داریم..!
دشمن شاد نشیم..
هدایت شده از - از سرنوشت -
خدایا به دل همه مخصوصا امام زمان صبر بده
علمدار از دست داد
حسین بعد از اباالفضل کمرش شکست
یا مهدی دریابمون که آغوشت آراممان میکند ولاغیر
هدایت شده از - از سرنوشت -
و خدا لعنت کند مردمی که شما را کشتند و خدا لعنت کند آن مردمی را که از امرای ظلم و جور برای کشتن شما تمکین و اطاعت کردند
هدایت شده از - از سرنوشت -
مادر دعامون کن هم پسرت هم نوادههات هم محبات نیازمندن به دعای مادر
یا زهرا
هدایت شده از مطهره وافی یزدی/یالثارات الخامنهای🚩
حیوانات شاد اطراف خود را به 113 و 114 گزارش دهید.
هدایت شده از انجمن بیکاران کتابخون
اونی که نمیخواد قبول کنه ما همه هموطنیم شمایید.
هدایت شده از 🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
◼️ نقش ما برای ایران
🔹 در هر شهری مهمترین وظیفه در ۲۴ ساعت آینده ...
۱ تقسیم توان حضور تا انتهای شب:
هر کدام شرایط متفاوت دارد
الف)تا ظهر: حضور خیابانی پرشور
ب) ظهر تا عصر :حضور در مسجد و بسیج و سازماندهی شدن
ج) تاریکی هوا تا نیمه شب: شب قدر انقلاب و سرنوشت آینده
۲ تعادل در کارهای محله و شهر و کشور
الف)محله: جمع شدن فیزیکی بانوان از همین صبح و هرکس ممکن در مسجد یا منازلی که پایگاه محله شود
ب) شهر: هر کس زیرمجموعه دارد تا می تواند افرادی که جایی جمع نشدند را حول خود جمع کند و در میادین حضور فیزیکی باشد
ج) کشور: آنها که امکان دارند الان بروند تهران و بمانند ولو در حرم امام
۳ جمع شجاعت و عقلانیت:
اکنون باید ادامه دهنده اراده آقا باشیم ایشان همیشه می خواست ما در متن حوادث باشیم ولی باعقلانیت پس
اولا) بدون ترس در میدان باشید و بمانید و وحشت از مرگ را بکشید
ثانیا) مراقب وحدت و همدلی باشید که درگیری مردم سم مهلک است ...
الان چکار کنیم ❓
یا صاحب الزمان مددی
1️⃣ باید مسجد مهم ترین محور بشه
2️⃣ مساجد باید شبانه روزی بشه
3️⃣ تیم های مردمی باید تشکیل بشه
4️⃣ به صورت ضربتی باید حس عزا ، عمومی بشه
5️⃣ بجز قم که باید در تهران فعال بشن بقیه شهرها خودشون یک سنگر هستند
6️⃣ مواکب و ایستگاه ها باید بشدت فعال بشن
7️⃣ طراح ها باید آثار فاخر نقطه زن تولید کنند(عکس و شابلون حضرت آقا یکدست )
8️⃣ یک هفته شبانه روز نداشته باشید هیچ کاریتون مهم تر نیست...
9️⃣ نقش امام زمان را پررنگ کنیم _ناامیدی یعنی عدم درک وجود امام زمان
1️⃣0️⃣ مطالبه جنگ و مقاومت رو جدی کنیم
اگر جنگ با دشمنان اصلی کمرنگ بشه باید با شورشی داخلی بجنگیم
1️⃣1️⃣ گشت های شبانه و نیرو های مردمی تشکیل بدیم حتی اگر یک روز هم نرفتیم توی پایگاه
اضافه میشود...
#نگاه_ارزشمند_شما
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
هدایت شده از اساتید انقلابی و نخبگان علمی
ربنا أفرغ علینا صبراً و ثبت أقدامنا و أنصرنا علی القوم الکافرین
پروردگارا، بر [دلهای] ما صبر و شکیبایی فرو ریز و گامهایمان را استوار بدار و ما را بر گروه کافران پیروز گردان
بقره/ ۲۵۰
┅┅┅┅🍃🇵🇸❤🇮🇷🍃┅┅┅┅┄
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی ونخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش