eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.5هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبر فوری سراسری
♨️حتما متن را بخوانید؛ مهم‌تر از عزاداری، میدان‌داری است 🔹مومنین عزیز ایران، امشب تصویری که از تهران و شهرهای ایران مخابره می‌شود بسیار اهمیت دارد و راهبردی است. 🔹دشمن درحال محاسبه است و شاید امشب حیاتی ترین شب دوران انقلاب باشید. از شما خواهشمندیم که میدان‌های اصلی منطقه خود را مملو از جمعیت کنید تا نقشه دوم دشمن شکست بخورد. در تهران بعد از نماز مغرب و عشا تا ساعات پایانی شب👇 میادین هفت‌حوض، تجریش، ستارخان، ولیعصر(عج)، ونک، شهید طهرانی ‌مقدم، فلکه دوم تهرانپارس، میدان بازار دوم، چهارراه کوکاکولا، میدان پونک، میدان هفت تیر، شهدا، فلاح، یافت آباد، تهرانسر و میدان المپیک 📌 خبر فوری سراسری به بزرگترین کانال ایتا بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3170697458C824a7b68ca
برید رو پشت بوماتون یا از پنجره بلند بگید الله اکبر
هدایت شده از 焚
⭕️⭕️⭕️ درگیر نشید با هم. تو سوریه و لیبی و.. هم مردمو به جون هم انداختن که بعد تونستن کشورو نابود کنن. با هر عقیده ای فعلا با هم کنار بیاید
هدایت شده از فاطمه ... :)🇮🇷
تا یکی دو ساعت دیگه یه سری پوستر و اینا می‌فرستم براتون ان شاالله همت کنید چاپ کنید بزنید در خونه ها و مغازه هاتون و... مسجداتونو زنده کنید سیاه پوش کنید اگر میتونید با یه اسپیکر و چند لیوان چایی قندی خرمایی چیزی موقع افطار بیاید دم خونه هاتون همین کارای کوچیک اثر بزرگ دارنا !
هدایت شده از آقای سایه
عزیزان لطفا در هر تجمعی شرکت می‌کنید، یک ویدیو سلفی از خودتون و جمعیت ضبط کنید، و موارد زیر رو بگید: تاریخ روز، مکان تجمع و جمله "ما فردا هم اینجا خواهیم بود." زمان، مکان و جمله نهایی، و حجم جمعیت مشخص باشه در فیلم. راه ارتباطی مدنظر برای ارسال فیلم: @RahroKhamenei لطفا اطلاعیه رو منتشر کنید، ان‌شاءالله که همگی زیر سایه همین پرچم و زیر سایه صاحب عصر(عج) پیروزیم.
اگه احیانا کسی از شما موافق یا دنبال آتش بسه، اینو یادش نره که این آتش بس فقط برای تقویت دشمنه و بعد دوباره مثل این سری حمله میکنه و یه عالمه مردم و سران دیگه رو شهید میکنه راه حل اینه که اینقدرر بجنگیم که دیگه دشمن نتونه دوباره حمله کنه بهمون، وگرنه آتش بس فقط یه دور باطله. بفرست برای کسی که فکر میکنه آتش بس خوبه و نمیبینه همین سری پیش آتش بس شد و باز بعدش حمله کردن و روندشون اینه که تقویت شن و باز حمله کنن. فقط باید در حد ناتوانی ضعیف شن.
هدایت شده از مقاومت نیوز ✔️
چهل روز موکب‌داری برای حفاظت از میراث امام خامنه‌ای پ ن ادمین : بهترین پویش @moghavematnews_ir
هدایت شده از رهرو
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم حتی با فکر اهانت به آقا دارن زار زار گریه میکنن:) خدا به داد دلمون برسه.... یا حضرت زینب....
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
این توییت آیت الله اعرافی در مورد زدن نتانیاهو از طرف یک اکانت فیک به نام ایشون منتشر شده و چرتی بیش نیست منتشر نکنید
هدایت شده از برگ زیتون🌿
با صدای بوق، رقص، هلهله و شادی و هرچه مواجه شدید، با تمام توان الله‌اکبر بگید! اینقدر که صداشون گم بشه تو فریادتون! بعضیا تو جمعیت خودی، خشمگین هستن و ممکنه بهشون حمله کنن! مراقب باشید تحت هیچ شرایطی درگیری صورت نگیره.‌ فقط شعار بدید!