eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.5هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از آقای سایه
عزیزان لطفا در هر تجمعی شرکت می‌کنید، یک ویدیو سلفی از خودتون و جمعیت ضبط کنید، و موارد زیر رو بگید: تاریخ روز، مکان تجمع و جمله "ما فردا هم اینجا خواهیم بود." زمان، مکان و جمله نهایی، و حجم جمعیت مشخص باشه در فیلم. راه ارتباطی مدنظر برای ارسال فیلم: @RahroKhamenei لطفا اطلاعیه رو منتشر کنید، ان‌شاءالله که همگی زیر سایه همین پرچم و زیر سایه صاحب عصر(عج) پیروزیم.
اگه احیانا کسی از شما موافق یا دنبال آتش بسه، اینو یادش نره که این آتش بس فقط برای تقویت دشمنه و بعد دوباره مثل این سری حمله میکنه و یه عالمه مردم و سران دیگه رو شهید میکنه راه حل اینه که اینقدرر بجنگیم که دیگه دشمن نتونه دوباره حمله کنه بهمون، وگرنه آتش بس فقط یه دور باطله. بفرست برای کسی که فکر میکنه آتش بس خوبه و نمیبینه همین سری پیش آتش بس شد و باز بعدش حمله کردن و روندشون اینه که تقویت شن و باز حمله کنن. فقط باید در حد ناتوانی ضعیف شن.
هدایت شده از مقاومت نیوز ✔️
چهل روز موکب‌داری برای حفاظت از میراث امام خامنه‌ای پ ن ادمین : بهترین پویش @moghavematnews_ir
هدایت شده از رهرو
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم حتی با فکر اهانت به آقا دارن زار زار گریه میکنن:) خدا به داد دلمون برسه.... یا حضرت زینب....
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
این توییت آیت الله اعرافی در مورد زدن نتانیاهو از طرف یک اکانت فیک به نام ایشون منتشر شده و چرتی بیش نیست منتشر نکنید
هدایت شده از برگ زیتون🌿
با صدای بوق، رقص، هلهله و شادی و هرچه مواجه شدید، با تمام توان الله‌اکبر بگید! اینقدر که صداشون گم بشه تو فریادتون! بعضیا تو جمعیت خودی، خشمگین هستن و ممکنه بهشون حمله کنن! مراقب باشید تحت هیچ شرایطی درگیری صورت نگیره.‌ فقط شعار بدید!
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
اگه احیانا کسی از شما موافق یا دنبال آتش بسه، اینو یادش نره که این آتش بس فقط برای تقویت دشمنه و بعد
بین این دعاها و قرآن خوندن ها و سوره فتح ها و دعای چهارده صحیفه سجادیه ها و دعای توسل ها خیییلی دعا کنید که آتش بس نشه و تا نابودیشون بزنیمشون از ته دل
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
چرا گریه میکنی؟
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔
هدایت شده از شهاب پارسا
می‌پرسید توی این وضعیت چیکار کنیم؛ اگه تخصص خاصی دارید و میدونید میشه در جهت کمک به آرمان‌های مقام معظم رهبری و انقلاب ازش استفاده کرد حتما استفاده کنید یا حتی متخصص بشید. اما کمترین کاری که این‌روزها میتونیم انجام بدیم قرائت سوره‌ها و دعاهای مورد تاکید حضرت آقا(سوره‌ی فتح، دعای توسل، دعای ۱۴صحیفه‌ی سجادیه) برای همین وضعیته، حضور در تجمعات میهنی و انقلابی و خالی نکردن میدان برای توطئه‌ی دشمن و همینطور تبیین مسائل در حد توانمونه.