eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
دوستان این شبای قدر، دعای اولتون فقط ظهور باشه و بعد پیروزی جبهه حق. اول و بیشتر از همه برای این شرا
دعا کنید خائنین و منافقین هم تمام فتنه و مکرشون به خودشون برگرده و هیچ غلطی نتونن بکنن
📸 همچو علی(ع) پیروز و مظلوم بود 😭😭 شب قدری یادشون کنیم ، ان شاءالله ایشون هم یادمون کنن
اللّٰهُمَّ ٱلْعَن اَوَّلَ ظٰالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد. ای خدای روزهایی که مولای ما بر سر چاه فریاد می‌کشید، ای خدای روزهایی که خلافت از مولای ما غصب شد، ای خدای روزهایی که مولای ما بدون زهرایش(سلام الله علیها) با خاری در گلو زیست می‌کرد، ای خدای اشک‌های ریخته بر آستین اباعبدالله هنگامی که پدرش با فرقی خونین در بستر بود و او سر بر دیوار گذاشته بود، ای خدای پاک‌ترین مخلوقاتت، ای خدای پر زور ما، ظهور آقا جانمان را برسان، ما را در این نبرد بس ناجوانمردانه که پاکان عالم در تقابل با نجسان عالم قرار گرفته‌اند، یاری بفرما. ای خدای انگورها، سیب‌ها، انارها... ما را پاکیزه به محضرت بپذیر. ما حسرت تنفس‌های عمیق و طولانی در نجف داریم، ما را راهی دیار پاک پدری بفرما. ای مولای ما، ای صاحب و ولی حقیقی ما، یا صاحب الزمان (عج الله تعالی فرجه الشریف)، گذران زندگی ما را برای خودت قرار بده. ای خدای نگاه‌های دور حضرت ولی عصر (عج) به شیعیانش، اجازه بفرما رخ یار را زیارت کرده، چشم از دنیا ببندیم. در این روزهای سخت که دشمنان هلهله‌کشان بر سوگواری ما در فراق مولا الموحدین، حضرت علی (علیه السلام) و رهبر شهیدمان همچنان از دشمنی خود با حیدر کرار، سخن به گزافه‌گویی و تمسخر می‌گویند، ما را نصرت بفرما. تو همان خدایی هستی که مولای ما به او تمسک جست و در خیبر را چنان از جا کند گویی که هیچ‌گاه دری آن‌جا نبوده است. تو چنان مولا و امیری برای ما قرار دادی که بعد از 1400 سال همچنان دشمنان آن حضرت با پیروان او به جنگ می‌پردازند. پس ما جز از درگاه تو، نصرت و پیروزی را درخواست نخواهیم کرد، چرا که تو قدرتمند و عزتمند و حکیمی. 1404/12/20
هدایت شده از شهاب پارسا
یه حرف دلی باهاتون بزنم ما دیگه مردمی نیستیم که بهمون بگن برای درس گرفتن از فلان موضوع برید تاریخ بخونید؛ این مدت اونقدر تاریخ تکرار شده که به راحتی می‌تونیم نتیجه‌گیری کنید. آمریکا از ایران و نفتش نمی‌گذره. آمریکا با استقلال ما کنار نمیاد. آمریکا با مذاکره و قرارداد متوقف نمیشه. آمریکا بدعهده. آمریکا دقیقا وقتی که داره مذاکره می‌کنه میزنه زیر همه‌چی. تو همین شش هفت ماه همه‌ی اینارو دیدیم، با چشمای خودمون هم دیدیم و کسی تعریف نکرد. تنها زبانی که آمریکا میفهمه، زبان زور و مقاومته. تا وقتی که بیرون نشه از این منطقه، بعد از هر اتش بسی دوباره حمله می‌کنه. پس باید این‌بار برای همیشه تکلیفشو مشخص کنیم. این حرف حضرت‌آقا رو یادتون باشه؛ مقاومت هزینه داره ولی هزینه‌ی سازش از مقاومت به‌مراتب بیشتره. پشت رهبر عزیز و نیروهای نظامی رو خالی نکنید، هرشب میریم تو خیابون و بهشون قوت قلب میدیم که ما کنارشونیم. هرشب جدی‌تر از قبل. نفس‌های آخر شیطان بزرگه، نباید دوباره گول بخوریم. ما نمیتونیم هرچندماه یه‌بار داغدار عزیزانمون شیم.
؛ مردم خیابان رو رها نکنید؛ خواهش می‌کنم فراموش نکنیم در چه موقعیتی هستیم.. شب‌های قدر ایران و خودمان.. |امین الله|
پاشین بریزین توی خیابون‌ها، علی علی:).
لطفا، لطفا، لطفا توی خیابون‌ها بمونین.