Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
2023 سال سختی بود. اومدم بگم بد، ولی دیدم خوبی هم داشت و بیشتر سخت بود، خیلی سخت. سال سرنوشت سازی
من هرچقدرم که یه سال سختی و تلخی داشت، هیچوقت در پایانش نمیگفتم سال بدی بود و واقعنم باور نداشتم که سال بدی بوده باشه، چون عقیدهم این بود که به هرحال یک سال مملو از خوبیا و بدیا و سختیا و خوشیاس و اتفاق خیلی بدی هم که نیوفتاده بود برام، پس در پایان هرسال سعی میکردم تصویر کلی رو ببینم و با این که شوخی میکردم با اتفاقات منفی و تلخ سال، ولی بازم نمیگفتم سال بدی بود.
ولی الان و در آخر 1404، میخوام بگم سال بدی بود. سال فوق العاده بدی بود، بدترین سال بود تا الان و خیلی بد بود و واقعا دوسِت نداشتم 404، نه از نظر عمومی نه شخصی. با این که طبیعتا اتفاقای خوب و لحظات خوشم داشتی، ولی اینقدر بدیا و تلخیا و سختیات میچربه که نفرین بهت 404 که نفرین شده بودی، واقعا خطای 404 بودی. چون یقینا کله خیر و سختیا و مشقات هم برای پیروان خدا رشد و تعالیه، و همون خوبیای به نسبت کمی که داشتی؛ و بهتر و درست تره که بگم چون عقیدهمون که میدونیم همیشه باید شاکر خدا باشیم و همیشه هم بهش بدهکاریم و مقام شکر بالاترین مقامه، آخرین حرفی که دارم اینه که خداروشکر. خدایاشکرت، بابت همه چی، بابت خوشیا و خوبیا که واقعا همهش لطف و رحمت و نعمتته و ما چیزی از خودمون نداریم، و حتی بابت سختیا و از دست دادنا و ناراحتیای بزرگی که دچارشون شدیم همگی در این اتفاقات و همه چی شکرت، به قول زیارت عاشورا الحمدالله علی عظیم رزیتی...
خدایای مهربون شکرت و ممنونم ازت از ته دل:)
هدایت شده از 🇱🇧کتابخانهی خیابان نوزدهمـ🇮🇷
423.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میدونین که F35 رادارگریزه، اما بروبچ پدافند روش لاک میکنن!! بعد مورد اصابت قرارش میدن:))) الله اکبر و لله الحمد، الحمدالله رب العالمین، خدایا شکرت که این مؤفقیت رو نصیب بچههای غیور و باشرف ایرانی کردی🇮🇷🤍.
1404/12/28
#عبور_از_روز
#استوار
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
میدونین که F35 رادارگریزه، اما بروبچ پدافند روش لاک میکنن!! بعد مورد اصابت قرارش میدن:))) الله اک
لا حول و لا قوه الا باالله العلی العظیم
و ما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی
ببینید قدرت ایران اسلامی رو!
هدایت شده از ضد شایعات 🚨
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
من هرچقدرم که یه سال سختی و تلخی داشت، هیچوقت در پایانش نمیگفتم سال بدی بود و واقعنم باور نداشتم که
404 شروعش ماه رمضون بود پایانشم فیکس با ماه رمضون تموم شد
405 بعد از چن سال اولین سالیه که دیگه شروعش ماه رمضون نیست
من نمیدونم چطور یه عده هنوز به ترامپی که تو پایان جنگ دوازده روزه گفت ما هسته ای ایرانو نابود کردیم و بعد دوباره سر همون هسته ای ای که میگفت نابودش کرده باهامون وارد مذاکره شد و بعد دوباره سر همون هسته ای که میگفت نابودش کرده بازم بهمون حمله کرد اعتماد میکنن و حرفاشو باور میکنن جدی🗿
هموطن به خودت بیا از یه سوراخ یه بار دو بار سه بار چار پنج بار ده بار صد بار هزار بار گزیده شو دیگه نه بیشتر که شورشو درآوردی😔
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
🔴کنایه قالیباف به فرار ناو دوم آمریکا: عروسی تعریفی ۲
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✅ #اخبار_لحظهای_جنگ✌️👇
@saeedism
قلبم چقدر برای شهدای ناو دنا سوخت، خانواده های ملوانا همیشه دیر به دیر میبیننشون و یادمه یه بار یکی از ناوامون بود که فک کنم بعد یه سال برگشته بود اگه اشتباه نکنم و ویدیوی دیدارشون با خانواده هاشون پخش شده بود و برای من چقدر عجیب و غیرقابل تصور بود که یه سال نتونید با خانوادهت ببینید همو، حالا تصور این که چقدر دلتنگ بودن خانواده های این ملوانا و خودشونو با وعده دیدار دلداری میدادن و روزاشونو با این امید میگذروندن ولی دیگه هیچوقت این دیدار محقق نشد و حتی پیکر خیلیاشونم برنگشت واقعا قلبمو آتیش میزنه💔
تا ابد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر حامیانشون و هم فکراشون، و تا آخر و بی قدرت کردنشون نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا و اسرائیل✊🏻
هدایت شده از سدخارجی
سلام به عزیزان کانال؛
دمتون گرم و خداقوت به همهتون؛ میدونم این روزها هر کدومتون به شکلی کنار ایران ایستادید ❤️
این روزها پیامهای زیادی ازتون میگیرم و واقعاً شرمندهام میکنید. به قول عزیزی خواهشاً «اگر تمجیدی هست، در دل نگه دارید.» حقیقتش خجالت میکشم؛ وقتی نظامیهامون که پای پدافند و لانچرها هستند و مردممون هم خیابون رو خالی نمیکنند. این تعریفها رو بیشتر از خودم، شایستهی اونها میدونم.
خیلیها دربارهی «آنچه در ۱۴۰۴ گذشت» پرسیدید، گفتم توضیح کوتاهی بدم؛
این پروژه کلا کار سنگینیه... تدوینش رو از دیماه شروع کرده بودم، اما راستش بعد از ۹ اسفند دیگه انگیزه و رمقی برای ادامه نداشتم...
اما وقتی این حماسهها رو دیدم، وقتی این حضور و شکوه مردم رو دیدم، حیفم اومد که این لحظهها ثبت نشه و به شکل درست مستند نشه.
علیرغم محدودیت اینترنت که خیلی اذیتکننده هست چند روزیه تمام وقت دوباره برگشتم سراغش...
نمیدونم چه زمانی بتونم نهایی و منتشرش کنم، سعیام اینه به شرط حیات توی چند روز آینده آماده بشه. به جایی برسه توی کانال اطلاع میدم.
محتاج دعای خیرتون هستم
سدخارجی | سحرگاه ۲۸ اسفند ۱۴۰۴ | بحبوحه جنگ رمضان | تهرانِ ایران ِعزیز 🇮🇷
@SedKhareji ✔️
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
سلام به عزیزان کانال؛ دمتون گرم و خداقوت به همهتون؛ میدونم این روزها هر کدومتون به شکلی کنار ایران
چقدر منتظر پخش کلیپ اتفاقات 404 بودم، یکی از کسایی که بهش پیام داد و سراغشو گرفت خودم بودم و واقعا خوشحالم که داره میسازتش:)))