eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
توروخدا بخونین. |☫کافه رحیمی☫| #استوار
فقط تو خیابون بودن درکنار دعا، تو خیابون بودن و موندن کارو درمیاره.
قالیباف: هیچ مذاکره‌ای با آمریکا انجام نشده است. مردم ما خواهان تنبیه کامل و پشیمان کنندهٔ متجاوزان هستند. فیک نیوزها برای دستکاری بازارهای مالی و نفتی و فرار از باتلاقی است که امریکا و اسرائیل درآن گیر افتاده‌اند. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ ✌️👇 @saeedism
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
البته که این مزخرفشم مثل چرت و پرتای دیگه‌ش حرف مفته و فقط داره بازی میکنه😂 همیشه کارش همینه، یاوه گ
اینا کارشون دروغه، همه چیشونو با دروغ پیش میبرن دروغ همینطوری رو هوا هم نمیگنا، همیشه درحال تحقیقن که الان باید چه دروغی بگن و چطوری تا بیشترین تاثیر رو بذاره و به هدفشون نزدیکشون کنه الانم میدونستن این دروغو بگن، تو ایران درگیری داخلی ایجاد میکنن بین خود ایرانیا و مشغولشون میکنن و اینا به اهدافشون راحت تر میرسن برای همین، عوض اهمیت دادن به حرفشون ما باید چیکار کنیم؟ آفرین، فقط دعا و بودن تو خیابون، بودن تو خیابون، بودن تو خیابون. بودن تو خیابون تا اینجا کشوندتمون و هدف دشمنم فعلا فقط تضعیف ملته چون ملتن که زور جمعیشون تصمیم میگیره که دولت چکار کنه. با زدن مناطق مسکونی و تهدید و دروغای این مدلی فقط میخوان مردم رو خسته کنن که بشینن خونه یا چنددستگی ایجاد شه که یه عده گول دروغا و رسانه دشمنو بخورن بگن اقا جنگ بسه و یه عده بگن نه و یه عده دلسرد شن و همه اینا منجر شه به عدم حضور مردم تو خیابون و حمایتشون و خلاصه صاف کردن راه و جاده برای دشمنی که به شدت بدبخت شده و آرزوشه یه آتش بس شه تا بدو بدو خودشو تقویت کنه و سری بعد وحشتناک تر شبیخون بزنه بهمون. پس بازم چیشد فحوای کلام؟ خیابونارو به هیچ وجه خالی نکنید، خیابون اومدنای شبانه بشه جزو روزمرگیتون بشه عادتتون تا پیروزی انشاءالله، مجاهدین در راه خدایید همگی و از جهاد دست برندارید!
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
اصلاحات core: #Fun(a very dark one) #ThinkTime
رسانه غرب و غرب زده ها core: (_کی داره سوریه رو بمبارون میکنه؟ +اسرائیل _کی داره لبنانو بمبارون میکنه؟ +اسرائیل _کی داره فلسطینیارو میکشه؟ +اسرائیل _کی بزرگترین تهدیده برای صلح؟ +ایران🤡)
همه جای دنیا مسئولان نگران تاب آوری مردم در جنگ هستند اینجا تنها کشوری است که مردم نگران تاب آوری مسئولان در جنگ هستند!😂😁 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ✅ جنگ جنگ تا پیروزی ✌️ @saeedism
شکنجهٔ یک کودک توسط سربازان اسرائیلی 🔹کریم ابو نصار، کودک ۱۸ ماهه فلسطینی، درحالی‌که پدرش توسط نیروهای اسرائیلی بازداشت شده بود، شکنجه شد. 🔹سربازان اسرائیلی پای کودک را با سیگار سوزاندند، او را نیشگون گرفتند و یک میخ فلزی را در پایش فرو کردند.
اقا، خانوم، هم وطن، همسایه، عزیزی که به جز دلیل منطقی مثل کسالت پا نمیشی شب ها بری تجمعات چون مهمان دارم ، چون خوابم میاد چون فلان.. مدیونی! بخون با دقت هر چه تمام تر زیرنویس های اینترنشنال رو بخون؛ منتظرن ما خسته شیم نیاییم، بعد خیابون که حق مسلم من و توعه بشه برای اجنبی.
اون قسمت پیام های شما رو میبینین؟ روزانه اینقدر پیام میاد از بی وجود هایی که تو کشورمون ان که اره فلان جا رو بزنین بهمان جا رو بزنین و بعد همونجاها زده میشه. پس بیا برو تو خیابون. قرار نیست پای لانچر بشینی دست و پات قطع شه. میخوایی بری وایسی. بادی هم به کلت بخوره.
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
تنها واکنشم بعد از پایان 1404: #Meme
اینقدر 404 بد بود به نظرم و ضربه زد بهم و به همه‌مون، که داشتم فکر میکردم خداروشکر ورودی 404 نبودم که تا همیشه مجبور باشم اسمشو بیارم وقتی بخوام از دانشگاهم حرف بزنم. اینقدر نحس بود که من همچین چیزی اومد تو ذهنم اصن.