Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
شیراز خیلی خبری بود خلاصه و خیلی مایه گذاشته بودن از جون و دل، من شارژم داره تموم میشه نمیتونم از هم
پرچم همه مردم انقلابی همه شهرا و شهرستانا و روستاها بالاس، هموطنای غیور باشرف وطن پرست آزاده جهادی:)
درد و بلاتون بخوره تو سر دشمن
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
حرم مطهر شاهچراغ نائب الزیارهتون بودم دوستان:)
#Photography
#aesthetic
https://eitaa.com/56249309/47440
ما تو راه برگشت از بوشهر از شیراز رد شدیم و همسفر ها تصمیم گرفتن که شب بمونیم استراحت کنیم، ینی به نیت خود شیراز و دیدن کردن ازش نیومده بودیم؛ منم گفتم باید بریم تجمع پس، بعد فهمیدیم شیراز تجمع اونطوری که مردم جمع شن و شعار بدن یا راهپیمایی کنن ندارن و فقط ماشینیه که خب اول با خودم گفتم چرا جفتشو ندارن، ولی بعد به نظرم قوی بودن همون تجمع خودروییشون جبران کرده بود و افرادی هم که میخواستن پیاده باشن تو میادین وایساده بودن و شعار میدادن، خیلی برنامه ریزیشون خوب بود:)
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
آقایان خانوم ها
مشکل ما این نیست که آتش بس بد است
مشکل ما این است
جنگ موجودیتی و جنگ نهاییست
و آمریکا به دنبال تمام کردن داستان است. نه آتش بس!
چه الان که دست برتر را داریم و چه سال بعد در جنگ بعد که دست برتر را از دست خواهیم داد
هیچ تضمینی در مقابل آمریکا عمل نمی کند
آتش بس صرفا یکی از ابزارهای جنگی آمریکاست
نه صلح!