https://eitaa.com/56249309/47440
ما تو راه برگشت از بوشهر از شیراز رد شدیم و همسفر ها تصمیم گرفتن که شب بمونیم استراحت کنیم، ینی به نیت خود شیراز و دیدن کردن ازش نیومده بودیم؛ منم گفتم باید بریم تجمع پس، بعد فهمیدیم شیراز تجمع اونطوری که مردم جمع شن و شعار بدن یا راهپیمایی کنن ندارن و فقط ماشینیه که خب اول با خودم گفتم چرا جفتشو ندارن، ولی بعد به نظرم قوی بودن همون تجمع خودروییشون جبران کرده بود و افرادی هم که میخواستن پیاده باشن تو میادین وایساده بودن و شعار میدادن، خیلی برنامه ریزیشون خوب بود:)
هدایت شده از نامحرمات🇮🇷🇱🇧
آقایان خانوم ها
مشکل ما این نیست که آتش بس بد است
مشکل ما این است
جنگ موجودیتی و جنگ نهاییست
و آمریکا به دنبال تمام کردن داستان است. نه آتش بس!
چه الان که دست برتر را داریم و چه سال بعد در جنگ بعد که دست برتر را از دست خواهیم داد
هیچ تضمینی در مقابل آمریکا عمل نمی کند
آتش بس صرفا یکی از ابزارهای جنگی آمریکاست
نه صلح!
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ضمن این که تذکر لسانی یه چیزی نیست که کار بهش بکشه، نه یه مرحله و نوع از امر به معروفه که یه جاهایی
در ادامه این بحث ناشناسایی داشتم که فرصت نکردم بذارم، الان میذارم:
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
در ادامه این بحث ناشناسایی داشتم که فرصت نکردم بذارم، الان میذارم:
https://eitaa.com/Chocolate2005/23256
قبل ترم گفتم اونی که با تذکر درست و مهربون و خوب بازم میخواد بگه زده شدم، دیگه اهمیتی نداره چون اون فرد با تذکر درست شماهم زده نشه یه کم دیگه با یه حرکت درست دیگه که باب میلش نباشه زده میشه، ما نمیتونیم دین و اسلام رو چیزی نشون بدیم که نیست یا واجبات رو انجام ندیم که بقیه زده نشن. و شما اصن هدف تذکر رو نمیدونید انگار، هدف از تذکر این نیست که طرف همونموقع درست شه تا اخر عمرش دیگه اون گناهو نکنه، خیر؛ تذکر اسمش روشه، فقط یه گیری میدی به طرف به چند دلیل، یکی این که گناه عادی نباشه و فرد گناهکار فکر نکنه دیگه گناهش پذیرفته شدهس و مذهبیای جامعه دیگه باهاش مشکل ندارن، یکی دیگه این که فرد احساس راحتی نکنه وقتی گناهو داره انجام میده و بدونه که نمیتونه با خیال راحت در ملا عام گناه کنه و کسی کاری باهاش نداشته باشه، یکی دیگه این که قرار نیست فقط یه نفر اونم یه بار به یکی تذکر بده، وقتی میگیم تذکر ینی همه باید تذکر بدن و هرکس باید سهم خودش رو انجام بده؛ بنده یه چیزی میگم رد میشم، یکی دیگه بعد من میاد، یکی بعد اون؛ خلاصه وقتی تعداد تذکردهنده ها بره بالا اون شخص کوتاه میاد و نمیتونه اصن که ادامه بده اون گناهو جلوی بقیه با این وضعیت. و این که امر به معروف نهی از منکر واجبه، خیلی برام جالبه که همه شدن مرجع تقلید و درموردش از خودشون فتوا میدن! مطمئن باشید اگه یه زمانی به قول شما غلط باشه و فقط تاثیر عکس بذاره و خلاصه بد باشه، مراجع میان میگن واجب نیست دیگه یا حتی حرومه، ولی نه آقا واجبه و هیچکسم نمیتونه از خودش فتوا صادر کنه. ادامه پیام بعد: