eitaa logo
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.2هزار دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
1.6هزار ویدیو
33 فایل
یا مولا حسن مجتبی:) سلام سید احوالت؟ بنده هارمهرم بیاید راجب همه چی حرف بزنیم دوستان:) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_7oucij&btn=Harmehr کانال قرارگیری ناشناسا: https://eitaa.com/its_tea_time کانال خودتونه رفقا غریبی نکنید🗿
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از آنتی‌بیوتیک
‌ همین‌قدر بی‌حیا و وقیح! همون‌طور که ننگ آتش‌بس جنگ قبلی رو به امام شهید نسبت دادند و هنوزم میدن، خیانت این آتش‌بس در چهلم امام شهید رو هم دارن به آقایی نسبت میدن که صریحا از ادامه جنگ و بسته موندن تنگه هرمز گفته بود پروژه رو با این فریب پیش میبرن: شما میگی چرا خائنین چنین غلطی کردند؟ اونا میگن ئه ئه ئه! رو حرف آقا حرف زدی؟! عملیات روانی و فریب تو ذاتشونه اینا رو فقط روز قیامت ببینید 💉 @antibiootic
هدایت شده از - از سرنوشت -
هراختلافی دارید داشته باشید، ولی در خیابان بمانید، خیابان خالی‌ شه ۱۸ دی تکرار میشه
هدایت شده از بیداری ملت
مذاکراتی رو که هنرپیشه ها و خواننده ها و ورزشکارها و پروژه بگیران توئیتری ازش خبر داشتند که یکدفعه امشب همه فعال شدن و ما مردم کف خیابان ازش بی خبر بودیم یه کم یه جوریه .... ساده نیستیم باور کنیم آمریکا واقعا تن به این شروط ایران داده باشه . اصلا چرا از جمعه میخوان دوباره مذاکره کنند ؟ خب یه هیئت پاکستانی از فردا شروع کنه نظارت بر خالی کردن پایگاه های آمریکایی در منطقه . اینکه مذاکره نمیخواد..... 🔴 👇 @bidariymelat
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
در هر شرایطی حتی اگه از ناراحتی رو به موت باشم، به وظیفه‌م عمل میکنم چون زنده‌م که در مسیر حق پیش بر
فقط میخوام محکم تر از قبل ادامه بدم و کم نیارم و جا نزنم، میخوام اینقدر ادامه بدم تا امامم ظهور کنه. تا ظهور امامم فرصت نشستن و منفعل بودن رو ندارم، هیچی نباید جلومو بگیره. من به وظیفه‌م عمل میکنم و به حرف ولی فقیهم گوش میدم و میخوام سرباز امام غایبم و نائب بر حقشون باشم.
توکل به خدا.
هدایت شده از بیداری ملت
11.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥آخرین مرد در میدان ساعت پنج صبح هست و هنوز یک نفر در میدان ولیعصر عج‌الله پرچم داری می‌کند. هیچ‌کس نیست فقط یک نفر باقی مانده و چقدر قشنگ صحبت می‌کند: به نظرم اونا مکار تر از اینان که کوتاه بیان 🔴 👇 @bidariymelat
هدایت شده از "برکه"
این‌که چهل روز کف خیابون صدا بزنی مذاکره و آتش‌بس نداریم و مزدت رو این‌جوری بدن سخت‌تره.
ملت به ۲دلیل خیابان‌ها را خالی نخواهد کرد 🔰 ویراست و توئیت ==================== 🔻 ما را در ویراستی دنبال کنید 💠 اندیشکده راهبردی سعداء 🆔 @soada_ir
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ملت به ۲دلیل خیابان‌ها را خالی نخواهد کرد 🔰 ویراست و توئیت #حجت_الاسلام_راجی ====================
حضور تو خیابون الان خیلی مهم تر از قبله!! چون تروریستا و وطن فروشا فکر میکنن الان ما با شنیدن این اخبار به هردلیلی دیگه میشینیم خونه و راهو براشون باز میکنیم و اینو همون فرصتی میبینن که هی منتظرش بودن و گیرشون نمیومد، پس الانم نمیذاریم گیرشون بیاد و پای کار میمونیم و جا نمیزنیم!!!