Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
شبکه خبر و نصف کانالا میگن ترامپ ده شرط رو پذیرفته و تحریمارو قراره برداره. ولی چیزی که ترامپ تو تو
خیلی عالیه که دوباره رفتیم تو چرخه مذاکرات، و قراره با قاتل اماممون مذاکره کنیم.
هدایت شده از آنتیبیوتیک
همینقدر بیحیا و وقیح!
همونطور که ننگ آتشبس جنگ قبلی رو به امام شهید نسبت دادند و هنوزم میدن، خیانت این آتشبس در چهلم امام شهید رو هم دارن به آقایی نسبت میدن که صریحا از ادامه جنگ و بسته موندن تنگه هرمز گفته بود
پروژه رو با این فریب پیش میبرن:
شما میگی چرا خائنین چنین غلطی کردند؟ اونا میگن ئه ئه ئه! رو حرف آقا حرف زدی؟!
عملیات روانی و فریب تو ذاتشونه
اینا رو فقط روز قیامت ببینید
💉 @antibiootic
هدایت شده از - از سرنوشت -
هراختلافی دارید داشته باشید، ولی در خیابان بمانید، خیابان خالی شه ۱۸ دی تکرار میشه
هدایت شده از بیداری ملت
❌ مذاکراتی رو که هنرپیشه ها و خواننده ها و ورزشکارها و پروژه بگیران توئیتری ازش خبر داشتند که یکدفعه امشب همه فعال شدن و ما مردم کف خیابان ازش بی خبر بودیم یه کم یه جوریه ....
ساده نیستیم باور کنیم آمریکا واقعا تن به این شروط ایران داده باشه . اصلا چرا از جمعه میخوان دوباره مذاکره کنند ؟
خب یه هیئت پاکستانی از فردا شروع کنه نظارت بر خالی کردن پایگاه های آمریکایی در منطقه . اینکه مذاکره نمیخواد.....
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
در هر شرایطی حتی اگه از ناراحتی رو به موت باشم، به وظیفهم عمل میکنم چون زندهم که در مسیر حق پیش بر
فقط میخوام محکم تر از قبل ادامه بدم و کم نیارم و جا نزنم، میخوام اینقدر ادامه بدم تا امامم ظهور کنه.
تا ظهور امامم فرصت نشستن و منفعل بودن رو ندارم، هیچی نباید جلومو بگیره.
من به وظیفهم عمل میکنم و به حرف ولی فقیهم گوش میدم و میخوام سرباز امام غایبم و نائب بر حقشون باشم.
هدایت شده از بیداری ملت
11.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥آخرین مرد در میدان
ساعت پنج صبح هست و هنوز یک نفر در میدان ولیعصر عجالله پرچم داری میکند. هیچکس نیست فقط یک نفر باقی مانده و چقدر قشنگ صحبت میکند:
به نظرم اونا مکار تر از اینان که کوتاه بیان
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
🎥آخرین مرد در میدان ساعت پنج صبح هست و هنوز یک نفر در میدان ولیعصر عجالله پرچم داری میکند. هیچکس
_الان که شنیدی آتش بس شده چرا مث همه نمیری؟
+الان دیگه مهم تره!
هدایت شده از "برکه"
اینکه چهل روز کف خیابون صدا بزنی مذاکره و آتشبس نداریم و مزدت رو اینجوری بدن سختتره.
هدایت شده از سعداء/حجتالاسلام راجی
ملت به ۲دلیل خیابانها را خالی نخواهد کرد
🔰 ویراست و توئیت #حجت_الاسلام_راجی
====================
🔻 ما را در ویراستی دنبال کنید
💠 اندیشکده راهبردی سعداء
🆔 @soada_ir
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ملت به ۲دلیل خیابانها را خالی نخواهد کرد 🔰 ویراست و توئیت #حجت_الاسلام_راجی ====================
حضور تو خیابون الان خیلی مهم تر از قبله!!
چون تروریستا و وطن فروشا فکر میکنن الان ما با شنیدن این اخبار به هردلیلی دیگه میشینیم خونه و راهو براشون باز میکنیم و اینو همون فرصتی میبینن که هی منتظرش بودن و گیرشون نمیومد، پس الانم نمیذاریم گیرشون بیاد و پای کار میمونیم و جا نمیزنیم!!!