Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
بچه ها من واقعا هرچی بیشتر میگذره بیشتر و بیشتر ناراحت و غصه دار میشم از شهادت رهبر، انگار هرچی میره
چی بشه محرم امسال...
چقدر منتظرم...
چقدر نیاز دارم و چقدر داغ دارم...
چقدر امسال میتونم بالاخره ذره ای هرچند اندک از این ماتمو بفهمم واقعا...
اندک از این جهت که مصیبتی به بزرگی مصیبت اباعبدالله نیست، وگرنه که مصیبت و داغی که چشیدیم از بزرگترین مصیبت ها و داغ ها بوده قطعا و خیلی هم شبیه به شهادت ثارالله...💔
خیلی برام دعا کنید رفقا، خیلی نیاز دارم.
منم براتون دعا میکنم، انشاءالله که دعاهامون در حق هم بگیره:)