اینجوری اصن فایده نداره، من فقط میخوام سخنگوی خاتم الانبیا بیاد حرف بزنه و مارش جنگ پخش شه تو پس زمینه فقط همین💔
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
شد چارتا
صعود پیدا کرد به هفت تا🗿
به به ممبر جدید😼
به قول بوشهریا خوش اَندِسین، کدوم بزرگواری فور مور کرده بوده دمش گرم