دیشب دخترخالهم داشت یه حرفی میزد توش گفت سس خرسی و منظورشم واقعا سس خرسی بود، داداش هفت سالهش که حرفو درست نشنیده بود خیلی آتیشی برگشت گفت خودت سس خرسی ای، رضا پهلوی🫵🏻😒
میخوام بگم طرف اسمش تو ایران تبدیل شده به فحش، بعد میخواد بیاد اینجا بادشاه شه، تو بادشاه سُساهم نمیشی بدبخت چون حتی بین سساهم از سس خرسی بهتر صدتا هست، چه برسه به آریااامهر شاااهنشاه ایران، بروگمشو بابا مرتیکهی رضا پهلوی😒(رضا پهلوی رو اینجا به عنوان فحش بخونید نه اسمش)
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
دیشب دخترخالهم داشت یه حرفی میزد توش گفت سس خرسی و منظورشم واقعا سس خرسی بود، داداش هفت سالهش که ح
یکی دیگه از پسرخاله های دیگهمم که کلاس دومه جای خالی سس خرسی رو برداشته بود به گردنش بند آویزون کرده بود هی تکونش میداد میزدش اینور اونور، داداش بزرگهش دیده میگه چیکار داری میکنی؟ 🗿میگه دارم رضا پهلوی رو میزنم🗿
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
یکی دیگه از پسرخاله های دیگهمم که کلاس دومه جای خالی سس خرسی رو برداشته بود به گردنش بند آویزون کرد
میزان محبوبیت بادشاه مدنظر سُسیلیتیا بین نسل آینده ایران:
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
ولی خدایی درستش اینه که ازرق قرمز باشه احمر آبی:/
ولی خداییش درستش این بود بعد نسل Z بریم دوباره از اول و نسل A B C D... نمیدونم این اسم مسخره و بی ربط آلفا از کجا اومد اصن، توله گرگن مگه؟ 🗿
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
من تقریبا مطمئنم که حسم به هندِوونه یه طرفه نیست، یه جورایی یقین دارم هندِوونه هم عاشقمه و این حس عمیق فقط میتونه دوطرفه باشه:)🍉💞
هدایت شده از "مَجهولالهُویة🇮🇷🇵🇸☝️🏻"
درود بر ایتاییان عزیز🖐🏻🍄
مجهولالهویه قراره بعد صد و پنجاه سال تقدیمی بده، به امید ایگنور نشدن و استقبال🌞⚡️
شما این پیام رو به کانال زیباتون باز ارسال کنید و پیوند(لینک) خودتونو اینجا بفرستید🖇📨
منم قراره بر اساس حس و حالی که از خودتون یا کانالتون دریافت میکنم، بهتون یه بیت شعر تقدیم کنم📜
ظرفیت:همین پیام رو چک کنید، هروقت ظرفیت تمام شد میگم🙏🏻
هدایت شده از ˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
ممبرهای قشنگ من✨!
مُحب امیرالمومنین نباید واسه عیدغدیر کم بزارههاااا !
اگه خودتون برنامهای ندارید یا شرایطشو ندارید ، به هر اندازه که وُسعتون میرسه
حتی ۵ هزارتومان،
به مجموعههایی که برای غدیر کاری انجام میدن, نیت کنید به عشق مولا علی مبلغی رو واریز کنید تا انشاءالله در
تبلیغ و بزرگداشت و عرض ارادت به این عیدِ عزیز سهمی داشته باشید!🤍
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
سمنان_شب های حماسه #aesthetic #Photography
زهی خیال باطل اگر فکر میکنید با "گرانی ها" به میز مذاکره پناه میبریم!!!!!
#ThinkTime
#aesthetic
#Photography
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
زهی خیال باطل اگر فکر میکنید با "گرانی ها" به میز مذاکره پناه میبریم!!!!! #ThinkTime #aesthetic #
دشمن داخلی داره صد خودشو میذاره و ماهم باید صد خودمونو بذاریم، جلوی دشمن چه داخلیش و اقتصادی فرهنگی استحاله ای سازشگریش باشه، چه خارجی محکم وایمیستیم و نباید ناامید یا خسته بشیم با حرکاتشون، خصوصاً حرکات دشمن داخلی که همیشه بیشتر ضربه زننده و سخت تره چون به فرموده قرآن منافق از کافر بدتره!!! و به فرموده قرآن فتنه از قتل و کشتار بدتره!!!
"آنوقتی که میتوانید، مبارزه کنید، وقتی دیدید که دارید شکست میخورید باز هم مبارزه کنید تا برسید به آن لحظهای که دیگر یقین میکنید که حتماً شکست خواهید خورد، باز هم مبارزه کنید.
وقتی در آن لحظهای که یقین دارید حتماً شکست میخورید باز به تلاش و کوشش و مبارزه خود ادامه دهید، آنوقت پیروزی و فتح نصیبتان خواهد شد"
_امام شهید سید علی خامنه ای
پس ناامیدی و کنار کشیدن و کم گذاشتن و زیر سختیا شکستن معنی نمیده!!
بیشتر از قبل بخروش هموطن که دشمن داره همه تلاششو میکنه و اگه خسته نشی و جا نزنی، مطمئن باش دشمنت خسته میشه و جا میزنه! نابود میشه، پیروز میشیم، به حول قوه الهی و به فرموده خدا با یاری کردن حق:)
#ThinkTime